Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er kvinne, 176 cm, 66 kg. Trener litt (løping, har startet noe styrke). Har født 2 barn, er i midten av 30-årene. Burde jeg blitt slankere for å være mer attraktiv for det motsatte kjønn? Ellers velstelt, pent kledd osv. Hva er den mest attraktive bmi’en? 

Anonymkode: cf923...99b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo bmi lavt i normalområdet vil jeg tro uten å ha sjekka. Du trenger absolutt ikke å slanke deg

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Nei det bør du ikke gjøre, ikke pent å være tynn.

Anonymkode: 38983...372

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svarene hitill!

Jeg føler meg ikke slank nok. Er det noen menn her som kan gi tips om hvilken bmi som er penest på kvinner? Jeg har ikke problemer med å slanke meg dersom jeg vil. Har mest fett på rumpe og lår, og relativt smal overkropp. Bruker som regel xs-medium oventil, og som regel medium/38 i bukser. B-cup i bh.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Du er passe. Ville heller satse på å trene mer styrke så du strammer opp og blir mer definert.

Anonymkode: da68b...54f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Med din høyde og med de klesstørrelsene du bruker, er du definitivt slank, mange vil si meget slank. Hvis du går ned i vekt nå, blir du tynn.

Anonymkode: dc8b8...194

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Uff tror du har et urealistisk syn på kroppen din. spiseforstyrrelse

Anonymkode: 38983...372

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Hva er den mest attraktive bmi’en? 

BMI er bare en pekepinn som alene ikke sier så mye om midjen eller fettprosenten til 1 enkeltperson. En med 22 kan ha samme midjemål som en med 24.   

• Liker 2
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Du trenger ikke å slanke deg, nei. Jeg har samme forhold vekt/høyde som deg (altså høyde minus 110), og er slank.

Å bli tynnere for å bli bedre likt av menn er uansett en dårlig idé.

Tror ikke det finnes noen "mest attraktive BMI" så lenge man er forholdsvis slank - kroppsfasong er mye viktigere. Har man smal midje og brede hofter, er det som regel penere enn rund overkropp og smale hofter/tynne bein.

AnonymBruker
Skrevet

Om du legger ut et bilde er det lettere for oss å vurdere. Trenger ikke se slank ut om du er veldig utrent.

Anonymkode: 88b1e...2a9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det hjelper ikke med tall når vi ikke aner hvordan du ser ut. Og utseende er uansett en smakssak.

Nei, du er ikke overvektig, så du trenger ikke å slanke deg.

Anonymkode: 02a1d...964

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo passe litt på. Hvis ikke blir nok neste tråd her inne at mannen din forlot deg pga vekta. Tredje tråd blir krangel om barnebidrag, og fjerde at eksen har fått ny dame som ser flott ut og som barna elsker. Eventuelt så kan du gi faen i det jeg skrev her nå, og fortsette livet.

Anonymkode: 9720e...29e

AnonymBruker
Skrevet

Det er tragisk at du mener fremmede mennesker på et internettforum skal få bestemme hvor mye du bør veie. Skaff deg litt ryggrad og litt stolthet, livet handler ikke om å være pen pike og gjøre andre til lags.

Anonymkode: 9dc39...561

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Alle menn liker nøyaktig det samme og det finnes en bestemt mal du må strekke deg etter, TS. 

• Liker 6
Skrevet

Det finnes ingen «mest attraktive» BMI. Sett deg et sunt mål som føles mest rett for DEG. Det mest attraktive er uansett selvsikkerhet og sunnhet 😊 Jeg har ingen tvil om at du ser helt fantastisk ut ❤️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei!

Jeg er kvinne, 176 cm, 66 kg. Trener litt (løping, har startet noe styrke). Har født 2 barn, er i midten av 30-årene. Burde jeg blitt slankere for å være mer attraktiv for det motsatte kjønn? Ellers velstelt, pent kledd osv. Hva er den mest attraktive bmi’en? 

Føler du deg ikke fin i forholdt til den vekten så kan styrketrening være det rette. Det har strammet opp kroppen min såpass at jeg ikke tenker på vekten. 

Anonymkode: 459fb...a98

AnonymBruker
Skrevet

I alle dager???? Du har en BMI på 21, og er ikke i nærheten av å være tykk. Hvis du virkelig tror det, så blir jeg bekymret. Det er slike tanker mennesker med spiseforstyrrelser har. Du bør IKKE gå ned mer i vekt.

Vær så snill - Elsk deg selv som du er!

Blir bare lei meg av å lese slike innlegg, og det er nok en bekreftelse på hvor håpløst samfunnet har blitt. Du verden så mye skade instagram har gjort.

Anonymkode: 2ef71...49f

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Takk for svarene hitill!

Jeg føler meg ikke slank nok. Er det noen menn her som kan gi tips om hvilken bmi som er penest på kvinner? Jeg har ikke problemer med å slanke meg dersom jeg vil. Har mest fett på rumpe og lår, og relativt smal overkropp. Bruker som regel xs-medium oventil, og som regel medium/38 i bukser. B-cup i bh.

TS

Drit i bmi. Kroppsbygging, vektfordeling, proporsjoner og fettprosent har mye mer å si. To stykk med samme BMI kan se helt forskjellige ut.

Anbefaler deg å heller fokusere på å trene mer styrke da muskler kan forme kroppen. Du kan påvirke fasongen ganske mye :) litt mer masse på skuldre, rygg og rumpe vil feks gi en illusjon av smalere midje.

Og for dem som ikke allerede har mye treningerfaring er det fint mulig å bygge muskulatur samtidig som en går ned i fettprosent. Det du er ute etter er ikke bare vekttap - du er ute etter å miste fettmasse og det krever at en ivaretar muskelmassen :)

• Liker 1
Skrevet

Dette høres ikke ut som frisk tankegang.

Snakk med legen din, så kanskje hun/han kan forhindre deg i å gå ytterligere ut på galeien.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svarene hitill!

TS

Nøyaktig hvem skal du tiltrekke deg på bakgrunn av noen centimeters endring? 

Anonymkode: d27a3...31b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...