Gå til innhold

Gode overmadrasser??? Tar gjerne imot tips!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd wonderland sin, helt knall. 
så har jeg prøvd en fra jysk hos en venninne, tror det er gold ( føles ut som man synker litt ned i madrassen ) 

Også prøvd en fra ikea, der man også synker litt nedi men den var helt forferdelig. 

men hva er egentlig best? Andre tips til gode overmadrasser?

Anonymkode: 2c81d...7a3

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er i allefall bra med god madras for ryggens skyld

Anonymkode: 10a8c...225

Skrevet

Individuelt. Ville gått rundt på butikker å prøvd. Skeidar har mange gode synes jeg.

Skrevet

Alle produsenter har flere overmadrasser, Wonderland har vel 4 forskjellige kanskje, og Jysk har også flere forskjellige. Jeg har dårlig erfaring med jysk, og syns overmadrassene til Jensen er best (også flere å velge mellom). Men det kommer jo an på hovedmadrassen, og om målet er mykere, fastere, osv. Men de fra Jensen er ihvertfall veldig stabile og holdbare etter vår erfaring. De er stadig på tilbud, så kan være en del å spare hvis man venter på kampanjer. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.7.2022 den 19.56):

Har prøvd wonderland sin, helt knall. 
så har jeg prøvd en fra jysk hos en venninne, tror det er gold ( føles ut som man synker litt ned i madrassen ) 

Også prøvd en fra ikea, der man også synker litt nedi men den var helt forferdelig. 

men hva er egentlig best? Andre tips til gode overmadrasser?

Anonymkode: 2c81d...7a3

Vi har aldri vært så fornøyd som vi er no med ikea sin. Er mellom hard. Husker ikke navnet. Var flere på ikea som var drit. Men vi prøvelå alle på ikea. Merket fort hvor onde noen av de var.

Anonymkode: a79fb...c21

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi har aldri vært så fornøyd som vi er no med ikea sin. Er mellom hard. Husker ikke navnet. Var flere på ikea som var drit. Men vi prøvelå alle på ikea. Merket fort hvor onde noen av de var.

Kostet ca 1600kr for 160x200.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...