AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #1 Skrevet 12. juli 2022 Tar alle som jobber i ambulansen på seg hansker før de går inn til folk, eller gjelder dette kun hvis det er lugubre forhold i et hjem? Anonymkode: c4a39...87b
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #2 Skrevet 12. juli 2022 De gjør det vel stort sett. Anonymkode: 6165b...578
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #3 Skrevet 12. juli 2022 Jeg er kanskje ikke rett person til å svare, men jeg er sykepleier i hjemmetjenesten, og alle gangene jeg har tilkalt ambulanse så kommer de med hansker på. Og bruker de samme hanskene under hele besøket, noe jeg synes er en merkelig bruk av hansker 🤷🏻♀️😆 Anonymkode: b2a89...8fe 1
Sweetheaven Skrevet 12. juli 2022 #4 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tar alle som jobber i ambulansen på seg hansker før de går inn til folk, eller gjelder dette kun hvis det er lugubre forhold i et hjem? Anonymkode: c4a39...87b Hvorfor lurer du på det? Det er ikke vanlig å ha hansker når man går inn til folk, dette er fordi hansker skaper en falsk trygghetsfølelse. Det er mye viktigere å sprite og vaske hendene. Dersom man skal utføre en prosedyre er det naturlig å ha på hansker, men da må de tas av etter og håndhygiene ivaretas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå