AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #1 Skrevet 12. juli 2022 Det er i alle fall min erfaring. Har dere samme erfaring? Anonymkode: a187a...c17
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #3 Skrevet 12. juli 2022 Ok. Gjelder deg å da vel Anonymkode: 46b0b...78d 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #4 Skrevet 12. juli 2022 Men mener du de som er evig single eller de som tilfeldigvis er single etter 35? Anonymkode: 389b2...4de 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #5 Skrevet 12. juli 2022 Tenker det kommer an på om man er frivillig eller ufrivillig singel. Anonymkode: 28a96...0bb 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #6 Skrevet 12. juli 2022 Er 35 og bitter, men det er fordi jeg er singel, arbeidsløs, venneløs og syk. Anonymkode: 15771...f7a 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #7 Skrevet 12. juli 2022 Ok, da får du hjelpe dem da? Anonymkode: f721e...d96 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #8 Skrevet 12. juli 2022 Nei, opplever ikke det. Lite sjarmerende med folk som blir bitre i sitt eget selskap. Anonymkode: 3c79e...eea 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #9 Skrevet 12. juli 2022 Jepp, der har du meg. I fullt alvor. Er 36 og har fått et syn på menn om at de aller fleste er/ville vært utro, ikke trår til særlig hjemme og generelt er tafatte/dårlige mennesker. Det er ikke det første som slår meg når jeg møter mennesker på gaten liksom, og jeg sier ikke dette til folk i det daglige liv, men jeg tenker det når noen foreslår at jeg "burde finne noen" eller jeg føler meg litt ensom. Tror internett, nettsteder som KG og apper som tinder ligger til grunn for mange av disse fæle tankene, pluss minus en del interaksjoner online og i virkeligheten, ett par skikkelig dårlige forhold og at jeg har vært singel i snart 3 år. Jeg har og har hatt en del tilbud, men "orker ikke" tanken på å komme nære disse mennene fordi jeg føler at da vil jeg se dårligere på dem og de sikkert svikter meg uansett. Er fullstendig klar over hvor bitter jeg er, spørsmålet er om noen av oss vil eller gidder å ta oss sammen? Neppe meg i hvert fall. Anonymkode: 14dc8...cd4 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #10 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jepp, der har du meg. I fullt alvor. Er 36 og har fått et syn på menn om at de aller fleste er/ville vært utro, ikke trår til særlig hjemme og generelt er tafatte/dårlige mennesker. Det er ikke det første som slår meg når jeg møter mennesker på gaten liksom, og jeg sier ikke dette til folk i det daglige liv, men jeg tenker det når noen foreslår at jeg "burde finne noen" eller jeg føler meg litt ensom. Tror internett, nettsteder som KG og apper som tinder ligger til grunn for mange av disse fæle tankene, pluss minus en del interaksjoner online og i virkeligheten, ett par skikkelig dårlige forhold og at jeg har vært singel i snart 3 år. Jeg har og har hatt en del tilbud, men "orker ikke" tanken på å komme nære disse mennene fordi jeg føler at da vil jeg se dårligere på dem og de sikkert svikter meg uansett. Er fullstendig klar over hvor bitter jeg er, spørsmålet er om noen av oss vil eller gidder å ta oss sammen? Neppe meg i hvert fall. Anonymkode: 14dc8...cd4 Enig. Jeg kan fint late som at folk rundt meg er kvalitetsmennesker, det er en del av høflighetsspillet. Men jeg orker ikke å leve med dem eller måtte se dem ‘bevise’ hvem de er, dvs, se dem bevise fravær av kvalitet. Anonymkode: f721e...d96 1
GammelKaktus Skrevet 12. juli 2022 #11 Skrevet 12. juli 2022 Føler ikke at jeg er bitter men hva legger du i det sånn utenom at man er over 35 og singel mener jeg? 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #12 Skrevet 12. juli 2022 Nei, de som jeg kjenner virker livsglade. Bortsett fra de med barn. Det gjelder også de med partner og barn. Virker litt som de har gitt opp Anonymkode: e5597...0ac 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #13 Skrevet 12. juli 2022 Jeg kjenner flere over 40 som er enslige. Men de har alle vært i forhold og har (store) barn som de bruker en del tid på og har omsorg for. Felles er ofte også gjerne det at de har fått seg husdyr som katt eller hund. Vi var faktisk 4 kvinnelige kollegaer som hadde lunsj sammen, og alle sa seg enige i at om vi ble skilt, så hadde vi neppe orket å dra en ny mann inn i huset. Min personlige grunn, som ingen vet, er at jeg alltid har hatt elendig sexlyst og tvinger meg selv til å ha pliktsex med mannen 2-3 ganger i måneden. Herregud for en lettelse om jeg f eks hadde sluppet dette. Anonymkode: 6d0cc...b92 3 1
herzeleid Skrevet 12. juli 2022 #14 Skrevet 12. juli 2022 Tror det handler mest om situasjon og erfaring. Har inntrykk av at en del "evig single" blir temmelig "herda" og ganske bitre, antagelig etter mange skuffelser og dårlige opplevelser. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #15 Skrevet 13. juli 2022 Er 45 og singel på 10ende året nå. Men det er et frivillig valg, og mangler ikke tilbud. Er ikke bitter i det hele tatt, jeg bare liker livet mitt slik det er. Tror kanskje det kan være en forskjell mellom frivillig og ufrivillig her? Det er sikkert kjedelig for de som ønsker å finne noen uten å få det til, kanskje. Anonymkode: d5477...a2d 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #16 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei, de som jeg kjenner virker livsglade. Bortsett fra de med barn. Det gjelder også de med partner og barn. Virker litt som de har gitt opp Jøss. Så du har bare erfaring med folk som har bikket 35 år med barn (og partner) som ‘har gitt opp? Hva du nå enn legger i det😅 Jeg hadde vært singel i 8 år da jeg fant mannen min som 36 åring. Fikk mine første barn årene etter. Alltid vært en (sær) livsnyter og er like lykkelig bare på en annen måte nå med mann&barn:) Anonymkode: 563f4...ed1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #17 Skrevet 13. juli 2022 "Du er bitter" er en veldig vanlig hersketeknikk her på forumet, men tror aldri jeg har hørt noen bruke den ellers. Anonymkode: 1be65...a9d 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #18 Skrevet 13. juli 2022 15 hours ago, AnonymBruker said: Det er i alle fall min erfaring. Har dere samme erfaring? Anonymkode: a187a...c17 Nope, jeg er den mest happy go lucky personen mine venner kjenner etter at jeg ble singel. Var bitter i forholdet men ikke nå lenger. Kvinner har en tendens til å forsure et forhold, så nå ler jeg av dem som klager til meg over samlivs tilværelsen. Anonymkode: c61a9...8f4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #19 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): "Du er bitter" er en veldig vanlig hersketeknikk her på forumet, men tror aldri jeg har hørt noen bruke den ellers. Anonymkode: 1be65...a9d Helt enig, er så teit å si! Like bitter som ph-verdien i f...a mi pleier jeg å si da 😄 Anonymkode: f3fa7...a5d
Ænema Skrevet 13. juli 2022 #20 Skrevet 13. juli 2022 Jeg er singel på 14de året, er 46 år vil ikke kalle meg bitter, bare skadet av dårlige erfaringer. og det var før tinder kom. nå etter tinder ol apper er jeg bare helt motbydelig frastøtt av menn. synd å si, skulle gjerne ha opplevd den "store kjærligheten" men den tror jeg ikke på lenger. har spart meg mye frustrasjon og problemer det å være singel. og nå er jeg blitt syk i tillegg, så det finnes ikke energi til forhold lenger. 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå