AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #1 Skrevet 12. juli 2022 Jeg er en mann. 24 år. Er veldig emosjonell. Dette skjer med vennene mine og kjæresten min. Det skjer spesielt når kjæresten min krangler med meg, blir sint på meg eller sier et ord som kan fornærme meg. Jeg kan gråte om natten når legger meg, eller i noen dager kan jeg være deprimert og knust. Tror du dette er normalt? Hva vil du skrive om dette emnet? Anonymkode: 6a78a...f10
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #2 Skrevet 12. juli 2022 Bare vær glad du har komtakt med følelsene dine og kan få det ut hvis du er lei deg. Vanskelig å gi respons uten å vite hva kjæresten din gjør. Hva sier/ gjør hen som gjør deg lei deg? Anonymkode: e2ee3...2ea 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #3 Skrevet 12. juli 2022 Det er normalt å gråte og bli lei seg når man opplever vanskelige ting ja. Moderne, vestlig kultur forsøker å overbevise oss om at folk, spesielt menn, ikke skal føle for mange følelser (ihvertfall ikke "negative" følelser), men vi ser jo gang på gang at dette verken er sunt eller oppnåelig. Mennesker er emosjonelle dyr, og det beste vi kan gjøre for oss selv er å gi oss selv tillatelse til å ha (og vise) følelser. Anonymkode: 5a4b6...73c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå