Gå til innhold

Anbefal merker..mac osv

Anbefalte innlegg

Gjest Ttaxfree
Skrevet

Skal tillondon..kan dere anbefale sminke innenfor disse spesielle merkene..

hva er bra innenfor MAC og andre merker??(ikke lancome men merker man IKKE får tak inorge).

Har mørk hud...

thanks.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MAC har jo veldig mye forskjellig....Selv liker jeg lipglossene derfra, og noen av øyenskyggene, men de mørke sitter ikke så lenge. Utover det husker jeg knapt hva du finner på Heathrow. Muligens Origins, og der vil du finne masse flotte hudpleieprodukter. Stansted hadde bare MAC av andre merker, så vidt jeg kunne se.

Skrevet

Mac sin highlighter øyenskygge 'Shroom' er fantastisk!

Skrevet

Mac sin lipgloss i Lust.

Armani sin shimmerkrem og foundation.

Skrevet

Har MAC flere serier med lipglosser feks?.

Og hvordan er det med foundation?

Skrevet

MAC har i hvertfall lipglosser i alle regnbuens farger. Det jeg kanskje liker minst, er lukt/smak (vanilje, sjokolade), og at de er seige. Til gjengjeld sitter de som støpt på. Pris ca. 100 kroner. Foundationene har jeg ikke prøvd, men hvis du liker kompaktfoundation, er Studio Fix super!

Skrevet

Liker ikke 2 in 1...foundation skal være flytende..og deretter påføres pudder.

Noen som har prøvd MAC når det gjelder disse to?

Ellers må jeg jo prøve ut lipglossene...100 kr er jo også rimelig!

Skrevet

Har du lest anmeldelsene inne på MUA? Jeg ferdes litt på utenlandske forum, og inntrykket er vel at de fleste velger andre merker i foundation. Lipglossene finnes i hvertfall i to ulike: Lip Glass (de seige, med svampapplikator) og Laquer, som er mer flytende og har pensel.

Skrevet

Jeg prøvde foundationen en gang, ble ikke overvettes imponert. Helt grei, men ikke noe mer.

Skrevet

Hmm...tror jeg holder meg til Estee Lauder jeg da!! :) Har bare hørt så mye skryt her inne om MAC..så ville se hva dere hadde å anbefale!! MUA??

Skrevet

Ok..Will check out dat site l8r ;) thanks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...