Gå til innhold

Nytt forhold rett etter et brudd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi flyttet fra hverandre for 3 mnd siden, 21 år langt forhold. Jeg prøvde i mange år å reparerer og forbedre, men han var liksom på en annen planet og var ikke interessert i annet enn seg og sitt. Nå sitter jeg (kvinne) og føler meg ødelagt og prøver å bygge opp meg selv og livet mitt. Han har allerede ny dame i livet sitt, og viste ingen følelser når jeg flyttet.

Jeg synes det er litt tungt...

Anonymkode: 49ad6...978

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Menn går til noe, kvinner fra noe.

Som regel. Det er kjipt, lei og vondt. Men sånn er det oftest.

Anonymkode: dce6d...048

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan være rebound han driver med. Har sett den der rett etter brudd flere ganger. Varer som regel ikke. 

Anonymkode: 9360c...c09

AnonymBruker
Skrevet

Hei Ts. Jeg føler med deg. Det er tungt og trist å må gi slipp når du egentlig ville at forholdet skulle funke. Jeg kjenner på akkurat det samme som deg. Det er vondt når partneren over så mange år tar deg for gitt og ikke gidder å jobbe for å gi forholdet en sjanse. 

For min del gav den type oppførsel meg dårlig selvtillit og jeg ble bare lei meg og følte meg ødelagt. Fra å være en sprudlende og glad dame til et vrak. Jeg burde hatt nok egenverdi til å gått fra han ved første røde flagget, men så ville jeg prøve litt til da. Det nytter ikke å gi mer av din kjærlighet til noen som ikke verdsetter det. Til slutt gav jeg opp og lot han gå. Og nå, 3 mnd etter bruddet er han i nytt forhold. Den svir kjenner jeg. 

Gode ønsker til deg fra meg💜

Anonymkode: 95c28...b6e

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Menn går til noe, kvinner fra noe.

Som regel. Det er kjipt, lei og vondt. Men sånn er det oftest.

Anonymkode: dce6d...048

Tja. Vi går til noe bedre. Så det er enten en bedre dame eller en singeltilværelse. Begge er bedre. 

Anonymkode: b1377...cbb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tja. Vi går til noe bedre. Så det er enten en bedre dame eller en singeltilværelse. Begge er bedre. 

Anonymkode: b1377...cbb

Dumt å skrive "vi", når det er deg selv dette handler om.

Det er dokumentert at svært mange forhold som har oppstått som følge av utroskap, ryker. Ingen dame med integritet går med på å bidra til utroskap, så da er det ikke noen "bedre dame" man går til. Det er en dame som du ikke kan stole på.

Anonymkode: 8df90...565

• Liker 1
Skrevet

Eksen min, som jeg bodde med fant seg ei ny veldig fort! Han bodde med ei før, så flytta han hjem til foreldrene sine. 2 år etterpå traff han meg, og jeg flytta der han bodde og vi leia leiligheten under svigers. 

Så 3 år senere, ble jeg veldig syk. Og fikk ingen støtte eller hjelp der jeg bodde. Isolerte meg og ville ikke treffe min familie. Til slutt så fant mamma ut hvordan tilstanden var, å jeg flytta hjem til mamma. Men vi slo ikke opp, før året etter. Ei uke etter vi slo opp, hadde ei singel alenemor som er venninne av min eks kompis hoppa rett på han. Og han sa jo ikke nei heller. Og de bor nå sammen på 4 året. Ja, det svidde. Og jeg prøvde og si at tanken på at vi var sammen da jeg var syk, mye å ta hensyn til og at det ikke var lett for han, så burde han heller kjenne på det å bo alene, ha egentid og sånn en stund. Neida, 2 mnd etterpå var de nå kjærester. Men tror han aldri var forelsket i henne. Han er redd for og være alene og hun trengte en stefar. Før de flyttet sammen, så ville hun alltid snakke eller være med han. Fra hans side, så følte han at det blei et jævla mas fra henne. Med meg så spamma han meg på snap liksom og var sammen flere ganger uken før jeg flytta til han. Så for meg så skurrer det.

Hun ønsker seg et barn til, å er 5 år eldre enn han. Og vil gifte seg. Med meg ønsket han dette, men streiker jo totalt med henne. Og han sier at han tar dag for dag. Det er stygt. 

Nei mannfolk sin fremgangsmåte og tankegang er ikke alltid lett og bli klok på. 😂🫣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...