AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #1 Skrevet 12. juli 2022 Jeg har hatt en mannlig venn i livet mitt i veldig mange år som jeg har en sterk seksuell og mental tiltrekning til, og den er gjensidig. En av oss har alltid vært i et forhold, så vi har levd ut disse følelsene forsiktig, men de ligger der alltid. Nå er forholdet vårt der at vi lever ut noen fantasier med hverandre, er åpne og sårbare og, og det føles så intimt og trygt. Vi har ikke sex som i samleie, men fysiske på andre måter med kos og oralsex. Det er udefinert og litt rart, men det er sterkere følelser enn noe annet jeg har opplevd. Har noen erfart noe lignende og vil dele hvordan det utviklet seg? Anonymkode: 32e15...c92
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #2 Skrevet 12. juli 2022 "En av dere er alltid i et forhold" og dere har oralsex og "kos"? Dette er jo bedrag og utroskap. Skam dere. Den som er i et forhold bør gjøre det slutt og slutte med å bedra partneren sin. Anonymkode: ca97e...3b6 4 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #3 Skrevet 12. juli 2022 Ehh. Mange ord for å omskrive og forsvare utroskap. Så sant partnere hadde reagert på å finne ut om det så er det jo ikke innafor. Hvorfor er dere ikke bare sammen? Anonymkode: 0c3c5...77f
visp Skrevet 12. juli 2022 #4 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har hatt en mannlig venn i livet mitt i veldig mange år som jeg har en sterk seksuell og mental tiltrekning til, og den er gjensidig. En av oss har alltid vært i et forhold, så vi har levd ut disse følelsene forsiktig, men de ligger der alltid. Nå er forholdet vårt der at vi lever ut noen fantasier med hverandre, er åpne og sårbare og, og det føles så intimt og trygt. Vi har ikke sex som i samleie, men fysiske på andre måter med kos og oralsex. Det er udefinert og litt rart, men det er sterkere følelser enn noe annet jeg har opplevd. Har noen erfart noe lignende og vil dele hvordan det utviklet seg? Anonymkode: 32e15...c92 Du mener oralsex ikke kan defineres som å ta den helt ut da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå