Gå til innhold

Definerer du deg som tilhørende på høyresiden eller venstresiden innen norsk politikk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venstresiden, er sosialdemokrat. 😊

Gjest lurven
Skrevet

Heller nok litt til høyre, men ikke veldig mye

AnonymBruker
Skrevet

Venstresiden. Følger dessverre mengden i yrket mitt.

Anonymkode: ba10b...c52

Skrevet

Venstre.
Langt til venstre.

AnonymBruker
Skrevet

venstre

Anonymkode: 96906...861

AnonymBruker
Skrevet

Høyresiden.

Anonymkode: c6497...d23

Skrevet

Jeg er all over the place. Noen vil mene jeg har enkelte meninger som er ytre venstre, andre meninger plasserer meg klart på høyresiden. Generelt vil jeg si at jeg er på venstresiden,.Men med meninger i noen saker som absolutt ikke deles av venstresiden

AnonymBruker
Skrevet

Det finnest ikkje noko høgre og venstre side lenger.

Anonymkode: 4bfec...a90

AnonymBruker
Skrevet

Er vanskelig for meg. Er oftest enig med høyrepartiene i innvandringpolitikk og mye av det økonomiske. Men ofte enig med venstrepartiene i bl.a. klima- og utdanningspolitikk.

Anonymkode: 8c31d...432

Skrevet

Prinsipielt hører jeg til venstresiden. I realiteten er jeg rotløs med lite tiltro til partiene. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Står nok med en fot på hver side. Man blir uansett satt i bås om man velger en side og det ønsker jeg ikke, da jeg er enig i saker på begge sider. Føler meg heller ikke som det ene eller andre.

Tror politikerne hadde hatt mye å tjene på å være mindre polariserende. De er jo egentlig enig i mye, men de nekter å innrømme det fordi de må dreie det til å handle om hvilken side man står på.

Ønsker Erna tilbake, da hun var langt mer inkluderende og åpen for samarbeid enn de konfliktskapende og polariserende som sitter i Ap og Sp.

Anonymkode: b2759...65a

• Liker 1
Skrevet
SPOCA skrev (På 12.7.2022 den 17.51):

Venstresiden, er sosialdemokrat. 😊

Dersom vi hever blikket og ser litt utenfor Skandinavia, oppdager vi fort at (nesten) alle nordmenn og alle partier på Stortinget -med mulig unntak for Rødt- er sosialdemokrater.

AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (1 minutt siden):

Dersom vi hever blikket og ser litt utenfor Skandinavia, oppdager vi fort at (nesten) alle nordmenn og alle partier på Stortinget -med mulig unntak for Rødt- er sosialdemokrater.

Jo da, men nå skrev personen først venstresiden og så la til at vedkommende er sosialdemokrat. Det gir ikke inntrykk av det motsatte, "sosialdemokrat --> derfor venstresiden", men omvendt, "venstresiden, i tillegg er jeg sosialdemokrat".

Anonymkode: 96a85...68b

Gjest Adobyen
Skrevet
Topsi skrev (2 timer siden):

Jeg er all over the place. Noen vil mene jeg har enkelte meninger som er ytre venstre, andre meninger plasserer meg klart på høyresiden. Generelt vil jeg si at jeg er på venstresiden,.Men med meninger i noen saker som absolutt ikke deles av venstresiden

Jeg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...