AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #1 Skrevet 12. juli 2022 Hva betyr det egentlig? Har han vært utro? Vil han gjøre det slutt? Det har vært lite sex det siste året. Han har også begynt å bry seg mer om hvordan han ser ut, kjøper nytt tøy, trener mye. Jeg ringte han, men han svarte ikke. Jeg er veldig stressa nå å vet ikke hva jeg skal gjøre. Vi eier sammen og jeg er psykisk syk, så ikke i jobb for tiden. Har det vanskelig nå Mister jeg både kjæresten og boligen nå Anonymkode: b04cf...be0 1 33 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 12. juli 2022 Du må nok forberede deg på den beskjeden, ja. Anonymkode: f2bb2...c8b 59 6 5
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 Populært innlegg #3 Skrevet 12. juli 2022 Hm ikke lett å vite hva han vil snakke med deg om. Men syns det er egoistisk og dårlig gjort å sende mld om det flere dager i forkant, bare for å gjøre deg usikker og bli redd for hva han vil si. Men noe alvorlig er det jo. Når kommer han hjem da Anonymkode: c96fd...1d6 110 1 18
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #4 Skrevet 12. juli 2022 Kan du dra på hytta da? Meldingen kan jo bety hva som helst, men det er helt idiotisk og sende sånne meldinger. En snakker sammen når en snakker sammen, trenger vel ikke noen melding om det. Når er det meningen han skal komme hjem? Anonymkode: 5a63d...95a 36 9
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 Populært innlegg #5 Skrevet 12. juli 2022 For en dust han er som sender en sånn melding. Spesielt når han sitter og gjemmer seg på hytta, mens du tydeligvis skal bare sitte der og GRUE deg til han kommer hjem. Jeg blir rett og slett SINT på dine vegne. Anonymkode: da822...101 133 26
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 Populært innlegg #6 Skrevet 12. juli 2022 Det er veldig lett for meg å sitte p si det nå, men når kjæresten din kan gjøre noe sånt mot deg, så tror jeg du i det lange løp har det bedre uten han. Hvem faen reiser på tur, gjør seg utilgjengelig, for å så sende en melding slik at du må sitte å gruble i lange tider, spesielt når han vet at du er psykisk syk?!? For et rasshøl... Jeg hadde forlangt at han kom hjem igjen umiddelbart, dersom han hadde noe han ville si til meg. Ikke kose seg på tur mens en annen sitter igjen med hundre tanker.. Anonymkode: 5b356...eb1 97 2 20
Curiousine Skrevet 12. juli 2022 #7 Skrevet 12. juli 2022 (endret) Høres jo sånn ut 🙈 Gu så dårlig, hvor lenge skal han vere på hytten? Syns det er utrolig dårlig å sende en sånn melding ett han har reist. Dette kunne han tatt når han kom hjem igjen. Evt før han reiste. I det lange løp så tror jeg du har det bedre uten han, men for en dårlig måte å gjøre det på. Hvor langt er det til hytten har du mulighet til å reise ut å snakke med han for så å reise hjem igjen? Endret 12. juli 2022 av Curiousine 5
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #8 Skrevet 12. juli 2022 Om dette er beskjeden han skal gi, mister du ingen kjæreste. Det ligger i ordet at en kjæreste skal være det kjæreste man har. Du vinner muligheten til å finne en fin mann som ikke behandler andre mennesker dårlig. Bolig har du hele livet å skaffe deg. Fokuser på helsen din og venner fremover, og finn noen som fortjener deg. Anonymkode: ead13...a09 26 4 10
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #9 Skrevet 12. juli 2022 Kanskje han planlegger å være utro og tenker at hvis han i det minste forbereder deg på at det blir en "vi må snakke sammen"-prat, så er det liksom nesten ikke som utroskap å regne🙄. Uff, uansett årsak så er det kjipt gjort å sette i gang tankekjør slik. Du kan sende en melding og spørre hva det gjelder? Anonymkode: f8d82...93e 5 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #10 Skrevet 12. juli 2022 Hva fader er poenget med å sende en sånn melding? Hva vil sånne folk ha ut av det? Anonymkode: 94fda...b10 17
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #11 Skrevet 12. juli 2022 Han har truffet en annen. Anonymkode: eded2...20c 20 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #12 Skrevet 12. juli 2022 Jeg hadde skrevet en melding om at når han sier det sånn, så krever du å få vite det med en gang, hva det enn er han vil snakke om, og ikke sitte på pinebenken i dagevis. Hvis han ville unngå det, kunne han holdt kjeft og ventet . Anonymkode: 97f65...454 30 5
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 Populært innlegg #13 Skrevet 12. juli 2022 Skriv melding om at du drar til hytta om han ikke svarer, så skal du se at du får svar kjapt. Anonymkode: ead13...a09 51 1 8
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 Populært innlegg #14 Skrevet 12. juli 2022 Jeg hadde sendt ham denne meldingen Hei, jeg blir lei meg og veldig usikker når jeg får en sånn beskjed og det er en stund til du kommer hjem. Jeg synes ikke det er greit å skape så mye uro hos meg i flere dager, og ikke tar du telefonen heller. Dette er ikke en ok måte å gjøre det på. Anonymkode: ad427...9a4 63 1 9
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #15 Skrevet 12. juli 2022 Jeg ville sendt mld om at dersom han ønsker en sivilisert samtale bør han enten ringe eller komme hjem asap. Og om han ikke gjør det anser du deg som singel. Og så begynner du å planlegge ditt nye liv. Det går alltid bedre enn vi tror. Anonymkode: 0d6b9...0aa 21 6
Gjest ti10 Skrevet 12. juli 2022 #16 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kan du dra på hytta da? Meldingen kan jo bety hva som helst, men det er helt idiotisk og sende sånne meldinger. En snakker sammen når en snakker sammen, trenger vel ikke noen melding om det. Når er det meningen han skal komme hjem? Anonymkode: 5a63d...95a Men ærlig talt, hvis det er det vi alle tror, er han enten ikke alene på hytta eller ikke på hytta i det hele tatt. Men jeg er enig i at det er idiotisk av han å sende sånne meldinger.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #17 Skrevet 12. juli 2022 Det er veldig tøft å være partner til noen med psykisk sykdom, uten at jeg kjenner din historie TS. Men kanskje din psykdom har tatt fokuset i forholdet deres i lang tid, og at han er sliten av å skulle være sterk og bære mesteparten hele tiden? Det høres ut som at han er på vei ut desverre. Alt godt til deg og hold oss oppsatert hvis du orker? ❤️ Anonymkode: 09949...e37 8 3 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #18 Skrevet 12. juli 2022 Herlighet...for en idiot! Jeg skulle selv egentlig sende en mld. til noen i går for å få et menneske til å ordne opp etter at de har latt være å gjøre noe som de vet er viktig, som de vet skader meg om det ikke blir gjort. Men jeg så på fb like før at personen skulle bort noen dager for å møte barnebarnet sitt, og da tenkte jeg at selv om jeg har behov for at dette mennesket får fikset opp i ting (så jeg kan gå videre med mitt liv), så ville jeg faktisk ikke skape en stemning som gjorde at det gikk utover den lille ungen. De får ha noen fine feriedager sammen, så skal jeg ta kontakt etterpå. Så jeg stod faktisk der med mobilen i hånda flere ganger i går, men la den til slutt fra meg. Og det burde samboeren din også gjort -det går an å prøve å være et medmenneske så langt det går. Anonymkode: 285d2...e34 10 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #19 Skrevet 12. juli 2022 Svar: Hva er det for noe å skrive? Holde meg på pinebenken sånn er utrolig respektløst. Enten får du fortelle meg hva det gjelder nå, eller så får jeg komme oppover så du kan fortelle det. Anonymkode: a0432...699 22 1 7
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #20 Skrevet 12. juli 2022 Så utrolig dårlig gjort å sende en mld til deg som han vet må skape mye usikkerhet og uro for deg, spesielt mtp at du er psykisk syk. Skal han være på hytta lenge? Anonymkode: cc7f2...e11 7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå