AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #1 Del Skrevet 12. juli 2022 Er 35 år og har slurvet litt i ungdomstiden med solkrem, blitt brent endel ganger. For noen dager siden oppdaget jeg en eksemlignende utslett på brystet, mindre enn 0,5 cm i diameter. Uroer meg for om dette kan være noe farlig 😕 hvis det ikke forsvinner snart så går jeg til legen med det, men er det noen her som har erfaring med dette/gjennomgått forstadiet til hudkreft? Hvordan oppdaget dere det? Anonymkode: 82a55...8c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #2 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er 35 år og har slurvet litt i ungdomstiden med solkrem, blitt brent endel ganger. For noen dager siden oppdaget jeg en eksemlignende utslett på brystet, mindre enn 0,5 cm i diameter. Uroer meg for om dette kan være noe farlig 😕 hvis det ikke forsvinner snart så går jeg til legen med det, men er det noen her som har erfaring med dette/gjennomgått forstadiet til hudkreft? Hvordan oppdaget dere det? Anonymkode: 82a55...8c3 Hvis du bekymrer deg for kreft, så ville jeg bare ha bestilt legetime, istedenfor å vente. Ikke gå og bekymre deg❤️ Anonymkode: 25d18...288 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #3 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hvis du bekymrer deg for kreft, så ville jeg bare ha bestilt legetime, istedenfor å vente. Ikke gå og bekymre deg❤️ Anonymkode: 25d18...288 Bare litt redd for å virke hysterisk. Men ja, får bestille en legetime Anonymkode: 82a55...8c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå