AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #1 Skrevet 12. juli 2022 Er så lei meg og flau, jeg ser det ikke i lyset på badet, men så et skikkelig nærbilde av ansiktet mitt, og det synes, svarte hår på siden av overleppen og bortenfor munnviken Hva gjør jeg nå, hvordan bli kvitt det? De sier jo man aldri skal barbere eller nappe for det blir verre Anonymkode: aa756...94a
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #2 Skrevet 12. juli 2022 For å fjerne de permanent, kan man ta laserbehandling på hudklinikk eller skjønnhetssalong, og "brenne" bort hårets rot. Da vokser de ikke ut igjen. Mulig laserbehandlingen må gjentas før den sitter, men det skal altså være en metode som gjør at man kvitter seg med hårene for alltid. Det kan være ganske dyrt, da. Men du slipper å tenke mer på det i fremtiden, hårene blir borte. Ingen napping daglig, ingen barbering, ingen synlig "skjeggvekst" når det vokser ut igjen... Anonymkode: 5dd8e...05f
Bålkaffe Skrevet 12. juli 2022 #3 Skrevet 12. juli 2022 Jeg bleker de med blekningsmiddel man får tak i på Vita for ansiktsblekning, jeg. Må gjentas, selvfølgelig, men det er bedre enn å barbere og nappe/vokse, mindre smertefullt enn det og billigere på kort sikt enn laser, som en nevner over. Men vil selvfølgelig også anbefale laser hvis du vil få det helt bort.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #4 Skrevet 12. juli 2022 Det er ikke noe å bry seg om. Alle har har på kroppen. Jeg har lange, svarte hår i rumpa og samboeren min har sett alt. Vi ler bare av det. Anonymkode: 914a6...89c
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #5 Skrevet 12. juli 2022 Jeg napper mine. Får verken mer eller mindre hår. Bedre enn å gå rundt med bart Anonymkode: fe057...d1d
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #6 Skrevet 12. juli 2022 Jeg napper. Synes ikke. Anonymkode: b61c1...1af
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #7 Skrevet 12. juli 2022 Det er fryktelig dyrt med laser. jeg har mye hår på overleppa. Prøvde laser men etter 7 behandling innså vi at dette ikke fungerte. Mine hår er svarte. Den gang kosta det 1000 kr pr behandling. Har prøvd voks, fikk et kjempeutslett. Ble gjort på klinikk. Har prøvd hårfjerningskrem for ansiktet, fikk utslett og det svei. Nå har jeg kjøpt barbermaskin for ansikt og det fungerer helt supert. Den er like liten som en leppestift. Den kan brukes hver dag. Ingen utslett og det tar under 30 sekunder. Er kjempefornøyd. Anonymkode: b64c7...514
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #8 Skrevet 12. juli 2022 Vokser og fjerner resterende med pinsett. Sparer til laserfjerning. Anonymkode: 49261...35d
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #9 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er fryktelig dyrt med laser. jeg har mye hår på overleppa. Prøvde laser men etter 7 behandling innså vi at dette ikke fungerte. Mine hår er svarte. Den gang kosta det 1000 kr pr behandling. Har prøvd voks, fikk et kjempeutslett. Ble gjort på klinikk. Har prøvd hårfjerningskrem for ansiktet, fikk utslett og det svei. Nå har jeg kjøpt barbermaskin for ansikt og det fungerer helt supert. Den er like liten som en leppestift. Den kan brukes hver dag. Ingen utslett og det tar under 30 sekunder. Er kjempefornøyd. Anonymkode: b64c7...514 Er det denne? https://www.vita.no/hudpleie/harfjerning/flawless-face2?gclid=EAIaIQobChMI1uHEzNHz-AIVF853Ch11UA_QEAQYASABEgK1CfD_BwE&gclsrc=aw.ds Ts her, er så frustrert så takk for at dere kommer med råd, verste er at hvor lenge har jeg ikke gått rundt sånn og alle har sett😭 Anonymkode: aa756...94a
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #10 Skrevet 12. juli 2022 Vokser og bruker pinsett på det som ikke blir med voksen og det som vokser ut først, før neste vokserunde. Har ikke blitt mer av det. Anonymkode: 0b970...c10 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #11 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg napper. Synes ikke. Anonymkode: b61c1...1af Etter å ha lest her inne en gang hvor jeg ble anbefalt å nappe hår på overleppa, så kommer jeg aldri til å høre på KG kvinners råd. Det verste jeg kunne gjort er å begynne å nappe. Nå må jeg alltid passe på gjøre det, de er harde og svarte. 🤦♀️😤 Anonymkode: 15d80...f1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå