AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #1 Skrevet 12. juli 2022 Har tatt en billigtest jeg tror er positiv, men det er nesten en uke til forventet mens. Bør jeg bare vente med å teste mer eller er det noen tester som er mer følsomme? Anonymkode: d6f25...b27
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #2 Skrevet 12. juli 2022 Jeg brukte bare en tidlig test fra matbutikken, den funket bra den! Både den og digital slo ut 11 dpo. Anonymkode: 751e3...109
Sofakona Skrevet 12. juli 2022 #3 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har tatt en billigtest jeg tror er positiv, men det er nesten en uke til forventet mens. Bør jeg bare vente med å teste mer eller er det noen tester som er mer følsomme? Anonymkode: d6f25...b27 Vet du når du hadde eggløsning? Om det er 1 uke til mensen er du ca 7 dpo som er for tidlig å få positive. Så enten hadde du eggløsning senere eller så er den ikke positive. Jeg ville ventet 5 dager til å tatt test fra apoteket ( ikke clearblue..de er kjent for falsk positiv)
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #4 Skrevet 12. juli 2022 Jeg lurer også på dette. Tok test får noen dager siden den var negativ men skulle hatt mensen nå å blødde litt i eggløsningen så er litt smånervøs. Kan jeg teste nå? Anonymkode: 79de0...274
Sofakona Skrevet 12. juli 2022 #5 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg lurer også på dette. Tok test får noen dager siden den var negativ men skulle hatt mensen nå å blødde litt i eggløsningen så er litt smånervøs. Kan jeg teste nå? Anonymkode: 79de0...274 Om du skulle hat mensen idag så er det bare teste. Enten så er du gravid eller sp hadde eggløsning senere 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #6 Skrevet 12. juli 2022 Sofakona skrev (1 time siden): Vet du når du hadde eggløsning? Om det er 1 uke til mensen er du ca 7 dpo som er for tidlig å få positive. Så enten hadde du eggløsning senere eller så er den ikke positive. Jeg ville ventet 5 dager til å tatt test fra apoteket ( ikke clearblue..de er kjent for falsk positiv) Hadde eggløsning 4 eller 5.juli. Er uansett veldig tidlig å teste, jeg vet. Anonymkode: d6f25...b27
Gjest Chroma Skrevet 12. juli 2022 #7 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg lurer også på dette. Tok test får noen dager siden den var negativ men skulle hatt mensen nå å blødde litt i eggløsningen så er litt smånervøs. Kan jeg teste nå? Anonymkode: 79de0...274 Hvis mensen ikke har kommet er det bare å teste nå. Fra dagen man forventer mens er testene ganske pålitelige.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #8 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde eggløsning 4 eller 5.juli. Er uansett veldig tidlig å teste, jeg vet. Anonymkode: d6f25...b27 Jeg hadde eggløsning 3 juli og kommer til å teste i morgen 😬 Anonymkode: 751e3...109
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå