Gå til innhold

Billigst ekspress-pcr i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vi skal reise til et land som krever negativ pcr i løpet av 72 timer før avreise, og siden vi reiser en tirsdag og er bortreist helgen før må vi ta ekspress-pcr-test. Men jeg fikk litt sjokk over prisene på dette, og vi skal ha for fire stk! Noen som har gjort noe research og kan anbefale meg et sted som er litt rimeligere enn 1500 kr pr test? 

Endret av Randings
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Randings skrev (1 time siden):

Vi skal reise til et land som krever negativ pcr i løpet av 72 timer før avreise, og siden vi reiser en tirsdag og er bortreist helgen før må vi ta ekspress-pcr-test. Men jeg fikk litt sjokk over prisene på dette, og vi skal ha for fire stk! Noen som har gjort noe research og kan anbefale meg et sted som er litt rimeligere enn 1500 kr pr test? 

Det er den summen du må ut med.

Anonymkode: 33ccf...81d

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan dere ikke ta testen der dere er på reise helgen før?

Anonymkode: bb09e...4af

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hvorfor kan dere ikke ta testen der dere er på reise helgen før?

Anonymkode: bb09e...4af

Fordi de ikke har teststasjoner på snaufjellet. Men takk for tips. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Det er den summen du må ut med.

Ja, det ser dessverre sånn ut. Men spør her fordi jeg kanskje tenkte noen hadde noen andre gode tips. Disse prisene er markedsstyrt, og åpenbart skrudd opp til det urealistiske fordi de kan. Så det kunne jo hende at noen så sitt snitt til å gå litt lavere for å få flere kunder. 

AnonymBruker
Skrevet
Randings skrev (1 minutt siden):

Ja, det ser dessverre sånn ut. Men spør her fordi jeg kanskje tenkte noen hadde noen andre gode tips. Disse prisene er markedsstyrt, og åpenbart skrudd opp til det urealistiske fordi de kan. Så det kunne jo hende at noen så sitt snitt til å gå litt lavere for å få flere kunder. 

Selv hos fastlegen må man ut med 800 kr

Skrevet

Hjemmelegene er det rimeligste stedet jeg har funnet. Var og tok test der selv. Gikk veldig fint. 

Skrevet
Makeupgeek skrev (1 time siden):

Hjemmelegene er det rimeligste stedet jeg har funnet. Var og tok test der selv. Gikk veldig fint. 

Tusen takk for tips! Da sjekker jeg ut det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...