AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #1 Del Skrevet 12. juli 2022 Synes dette var fryktelig sårt. I bryllupet til ei jeg er i nær relasjon til ble jeg spurt om å holde tale, noe jeg sa ja til. Var i tett dialog med forlover som opplyste om at det var en del som ønsket å tale, så jeg kortet ned talen min veldig sånn at den varte i ca 5 minutter. Når dagen kom og det var min tur så var hun skikkelig ufin. (bruden). Ropte til meg: kom til poenget da! Enda jeg ikke hadde noe poeng akkurat, hadde bare skrevet ned noen fine ord til henne og brudgommen. Flere begynte å le og jeg rundet da av selv om jeg ikke var ferdig. Var flere talere både før og etter meg med milelange taler så jeg forstår ikke hvorfor hun ropte dette til meg. Burde jeg ta det opp med henne eller skal jeg bare la det ligge? Anonymkode: 11b1f...ab4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #2 Del Skrevet 12. juli 2022 dropp det vennskapet. Hun var keen på å høre gode ord fra flere, uavhengig hvem de var. Dårlig venn! Anonymkode: d1503...560 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #3 Del Skrevet 12. juli 2022 5 minutter er altfor lenge. Anonymkode: f90c7...d05 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 12. juli 2022 #4 Del Skrevet 12. juli 2022 Noe så frekt, virket som hun dreit en lang marsj i talen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 12. juli 2022 #5 Del Skrevet 12. juli 2022 Unnskyld, men hva!?!? Her hadde jeg kuttet ut vennskapet. Antakelig tatt gaven min under armen og gått fra selskapet. Så hadde jeg returnert gaven der jeg kjøpte den og brukt pengene på meg selv istedenfor. Drittkjerring hun som ropte slik til deg! 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #6 Del Skrevet 12. juli 2022 Fy søren så frekt!!! altså, neon blir jo aldri ferdig å snakke, men aldri hadde jeg gjort eller godtatt slikt. Dette er ingen god venn. Makan Anonymkode: 90658...ba2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #7 Del Skrevet 12. juli 2022 Shit. Så dårlig gjort! Skjønner at du ble lei deg. Anonymkode: 80b6e...466 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #8 Del Skrevet 12. juli 2022 Jeg tenkte kanskje hun prøvde å hjelpe meg siden hun sikkert så jeg var nervøs. Ved å hinte til at det holder nå sånn at jeg slapp å pine meg selv, så er jo redd for å ta det opp med henne i tilfelle det var godt ment. Å avslutte vennskapet blir vanskelig siden vi er i slekt. Anonymkode: 11b1f...ab4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 12. juli 2022 #9 Del Skrevet 12. juli 2022 Bruden må ha noen utfordringer med den sosiale kompetansen sin. Foreldrene har åpenbart ikke oppdratt henne godt nok. Folkeskikk er vel et fremmedord. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 12. juli 2022 #10 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tenkte kanskje hun prøvde å hjelpe meg siden hun sikkert så jeg var nervøs. Ved å hinte til at det holder nå sånn at jeg slapp å pine meg selv, så er jo redd for å ta det opp med henne i tilfelle det var godt ment. Å avslutte vennskapet blir vanskelig siden vi er i slekt. Anonymkode: 11b1f...ab4 Det spørs om hun forstår at hun opptrådte ufint om du tar det opp med henne.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 12. juli 2022 #11 Del Skrevet 12. juli 2022 Kan det ha vært en forsøk på humor sammen med deg? Eller; var talen utelukkende seriøs og «dyp»? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 12. juli 2022 #12 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg tenkte kanskje hun prøvde å hjelpe meg siden hun sikkert så jeg var nervøs. Ved å hinte til at det holder nå sånn at jeg slapp å pine meg selv, så er jo redd for å ta det opp med henne i tilfelle det var godt ment. Å avslutte vennskapet blir vanskelig siden vi er i slekt. Anonymkode: 11b1f...ab4 I så fall, var det en veldig dårlig måte å hjelpe på. Du ble jo latterliggjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 12. juli 2022 #13 Del Skrevet 12. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg tenkte kanskje hun prøvde å hjelpe meg siden hun sikkert så jeg var nervøs. Ved å hinte til at det holder nå sånn at jeg slapp å pine meg selv, så er jo redd for å ta det opp med henne i tilfelle det var godt ment. Å avslutte vennskapet blir vanskelig siden vi er i slekt. Anonymkode: 11b1f...ab4 Da gjør man det jo ikke på denne måten! Hadde hun hatt omsorg for deg og situasjonen så hadde hun ikke skreket noe så krenkende til deg. Hun var skikkelig frekk, men hun dreit deg ikke ut, hun dreit ut deg selv. Tipper folk så på hverandre og hvisket om hennes oppførsel seg imellom. Jeg hadde hvertfall fått vondt av deg og tenkt at hun var bitch. Endret 12. juli 2022 av Blåttvann 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 12. juli 2022 #14 Del Skrevet 12. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Synes dette var fryktelig sårt. I bryllupet til ei jeg er i nær relasjon til ble jeg spurt om å holde tale, noe jeg sa ja til. Var i tett dialog med forlover som opplyste om at det var en del som ønsket å tale, så jeg kortet ned talen min veldig sånn at den varte i ca 5 minutter. Når dagen kom og det var min tur så var hun skikkelig ufin. (bruden). Ropte til meg: kom til poenget da! Enda jeg ikke hadde noe poeng akkurat, hadde bare skrevet ned noen fine ord til henne og brudgommen. Flere begynte å le og jeg rundet da av selv om jeg ikke var ferdig. Var flere talere både før og etter meg med milelange taler så jeg forstår ikke hvorfor hun ropte dette til meg. Burde jeg ta det opp med henne eller skal jeg bare la det ligge? Anonymkode: 11b1f...ab4 En tale bør ikke være på mer enn 4 min , da det er den tiden man klarer å holde folks oppmerksomhet på. Når det er sagt , var ikke din tale så veldig mye lenger , denne personen er rett og slett frekk, en mobber . Ville kuttet henne ut , uten å konfrontere , slike personer eier ikke antenner , Endret 12. juli 2022 av NiceOrNothing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirinna Skrevet 14. juli 2022 #15 Del Skrevet 14. juli 2022 Ufint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest autopilot Skrevet 14. juli 2022 #16 Del Skrevet 14. juli 2022 (endret) Siden ingen av oss andre var der vet vi jo ikke helt hvordan brudens kommentar ble levert. Som noen er inne på, kan det jo ha vært et forsøk på å være morsom/løsne opp stemningen hvis hun så at du var veldig nervøs, uten at det kan sies å ha gått veldig bra… Ellers tenker jeg at hvis bruden roper noe sånt i fullt alvor etter kun noen få minutters tale, så er det åpenbart ikke lengden hun egentlig reagerte på. Det må jo ha vært enten noe du sa i talen som plaget henne, eller det faktum at du holdt tale i det hele tatt. Hvem var det som spurte deg om å holde tale? Kan det finnes noen grunn til at bruden selv ikke ville ønsket det? (Sjalusi e.l.?) Endret 14. juli 2022 av autopilot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå