norw Skrevet 12. juli 2022 #1 Skrevet 12. juli 2022 Hun foreslo "kaffe". Jeg er skeptisk, men svarte positivt. Noe annet vi kan gå for isteden? Vi er i 30-årene.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #2 Skrevet 12. juli 2022 norw skrev (2 minutter siden): Hun foreslo "kaffe". Jeg er skeptisk, men svarte positivt. Noe annet vi kan gå for isteden? Vi er i 30-årene. Ta noen øl på Sunkerbiten Anonymkode: af4e5...7b9
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #3 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ta noen øl på Sunkerbiten Anonymkode: af4e5...7b9 Sukkerbiten Anonymkode: af4e5...7b9
norw Skrevet 12. juli 2022 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2022 Noen øl blir omtrent det samme som kaffe. Eneste forskjellen er alkohol eller ikke 🤔
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #5 Skrevet 12. juli 2022 Syns kaffe er helt greit jeg hvis det ikke er noe spesielt med den jeg skal treffe. En finner fort ut om det er go or no go på en kaffe date. Syns de er enkle og billige dates. Andre date kan en kanskje finne på noe annet. Ikke for det har vært på første date i basseng og. Gikk fint det og. Morsomt var det faktisk. he he he. Anonymkode: edf3a...1f0
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #6 Skrevet 12. juli 2022 norw skrev (26 minutter siden): Hun foreslo "kaffe". Jeg er skeptisk, men svarte positivt. Noe annet vi kan gå for isteden? Vi er i 30-årene. Kaffe? For en kjedelig dame. Kunne gått for en øl. Kaffe er varselsignal. Anonymkode: 9821f...e02
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #7 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kaffe? For en kjedelig dame. Kunne gått for en øl. Kaffe er varselsignal. Anonymkode: 9821f...e02 Hvorfor er kaffe varsel signal? Jeg liker ikke å bli full på noe date da jeg drikker alt for sjelden og blir jeg for full så havner jeg i senga med vedkommende så for meg er øl uaktuelt. Heller en kaffe så jeg vet hva jeg holder på med. Pluss at foretrekker edrue folk en berusede. Anonymkode: edf3a...1f0 3
AprilLudgate Skrevet 12. juli 2022 #8 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kaffe? For en kjedelig dame. Kunne gått for en øl. Kaffe er varselsignal. Anonymkode: 9821f...e02 Eh nei? 😅 Kaffe eller øl går for det samme. Ikke alle drikker alkohol - eventuelt alkohol første date. Kunne ikke falt meg inn å invitere en fremmed til noe mer enn kaffe på første treff. 1
AprilLudgate Skrevet 12. juli 2022 #9 Skrevet 12. juli 2022 norw skrev (22 minutter siden): Noen øl blir omtrent det samme som kaffe. Eneste forskjellen er alkohol eller ikke 🤔 Men…..hva forventer du? 7 retters på Maeemo og analsex etterpå? 😅🤷♀️ 6 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #10 Skrevet 12. juli 2022 Midt i uka er kaffe greit. Det er billig og kan gå kjapt, om det er dårlig match. Evt en gåtur. I Frognerparken f.eks. eller langs Akerselva. Spise is Ta en drink etc.. Jeg har også vært på løpetur på første date. Fra Grønland til Maridalsvannet og tilbake. Astrup Fearnley Museet har jeg vært på første date Øl / Cider i park Mathallen Anonymkode: 1a301...e8e 2
norw Skrevet 12. juli 2022 Forfatter #11 Skrevet 12. juli 2022 DundreMilfin skrev (24 minutter siden): Men…..hva forventer du? 7 retters på Maeemo og analsex etterpå? 😅🤷♀️ Ja. Evt nei. Finnes mye imellom.
AprilLudgate Skrevet 12. juli 2022 #12 Skrevet 12. juli 2022 norw skrev (5 minutter siden): Ja. Evt nei. Finnes mye imellom. Haha 😅 Men helt seriøst, hva synes du funker på et første treff?
Maestro Skrevet 12. juli 2022 #13 Skrevet 12. juli 2022 Alltid hatt kaffe på første date ☺️ Gått tur på første date og. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #14 Skrevet 12. juli 2022 DundreMilfin skrev (35 minutter siden): Men…..hva forventer du? 7 retters på Maeemo og analsex etterpå? 😅🤷♀️ Djeezes. De fleste tar det i omvendt rekkefølge. Anal på full mage, er bare stress. Anonymkode: c06d3...3cb
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #15 Skrevet 12. juli 2022 Øl gir mer løs og lettere stemning. Å sitte der med kaffe blir kleint. Man trenger litt løsemiddel for å bryte isen. Anonymkode: 9821f...e02 2
norw Skrevet 12. juli 2022 Forfatter #16 Skrevet 12. juli 2022 DundreMilfin skrev (10 minutter siden): Haha 😅 Men helt seriøst, hva synes du funker på et første treff? Er jo det jeg spør om her 😆 De siste datene (med andre damer) har vært: minigolf + en tur innom Aker Brygge reptilparken + spise på Subway.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #17 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Kaffe? For en kjedelig dame. Kunne gått for en øl. Kaffe er varselsignal. Anonymkode: 9821f...e02 Visste ikke at det var et faresignal, når jeg foreslår og ta en kaffe ender det 90% med øl ( om det ikke er i lunsjpausen eller noe) Anonymkode: 32061...5aa
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #18 Skrevet 12. juli 2022 Er det sånn at du vil gjøre noen aktivitet istedenfor og sitte et sted og drikke noe? Det er litt vanskelig og foreslå noe uten og vite noe om dere, men hva har dere felles? Og rusle i Frognerparken feks passer vel for alle. Tusenfryd er kult, masse interessante museumer i Oslo , byvandring er gøy, hva med og dra på stranden og bade? Selv synes jeg kino er det kjedeligste, men mange liker jo det og.. det er ihvertfal masse muligheter i Oslo nå i juli. Og hvis det er god kjemi kan dere jo spise 7 retters nattmat og ha analsex etterpå. Anonymkode: 32061...5aa 1
AprilLudgate Skrevet 12. juli 2022 #19 Skrevet 12. juli 2022 norw skrev (58 minutter siden): Er jo det jeg spør om her 😆 De siste datene (med andre damer) har vært: minigolf + en tur innom Aker Brygge reptilparken + spise på Subway. Reptilparken 😅🤩 Nei men altså. Første treff for min del med en ukjent hadde uansett ikke blitt noe mer enn kaffe. Jeg liker kaffe, hva kan jeg si 😅🤷♀️ Date er jo ikke for å sosialisere, men for å se om man finner noe grunnlag for fremtidig kjæresteforhold. Hadde stusset veldig egentlig på «la oss jogge en tur» med mindre det var en semidate med noen man diskuterte et spesifikt sted og jogging med. Kunne også gått på en konsert med noen, men det måtte jo vært relevant for konteksten 🤷♀️ (Type man har samme favorittband og begge vil på konsert uansett). Aktiviteter = litt sånn amerikansk dating. Jeg hadde tenkt det var mer greia etterhvert?
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #20 Skrevet 12. juli 2022 norw skrev (3 timer siden): Hun foreslo "kaffe". Jeg er skeptisk, men svarte positivt. Noe annet vi kan gå for isteden? Vi er i 30-årene. Kaffe kan være ålreit å ta med seg mens en går på tur, eller holder på med en aktivitet. En felle er å bli låst på en plass til et bord dersom det ikke er kjemi. De beste datene er ofte en aktivitet da dere kan diskutere spillet og ting dere observerer underveis. Om samtalen går nogenlunde greit er kanskje en øl/drink å foretrekke da en senker skuldrene litt og det fort blir mindre stivt. Hilsen mannlig seriedater. Anonymkode: 9bfe5...712
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå