Gå til innhold

Flere som har kollegaer som tar vel mye plass?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På jobben er det en kollega som oppfører seg som "gal". Hun er høylytt og deler litt for mye informasjon til tider.  F.eks en gang hun satt i tlf. og drakk vann med potetmel så måtte hun liksom si "jeg har diare skjønner du" til personen i andre enden av røret. Det er heller ikke nyttig for oss andre å høre hun si at hun var på fylla i helgen og spiste en stor kebab og deretter fortelle at bæsjen var stor med mais i dagen derpå. En gang sto jeg med en kvist i hånda og da ropte hun så hele kantina hørte det "tar du deg en pinne i lunsjen du a?" Og en gang flere satt ute ,så pælmet hun opp døren og skreik "Hei damer!" så høyt at de som bor på andre siden av veien snudde seg,mens hun kom i full fart mot oss. Herregud. Skjønner jo at hun kødder, men det er digg å ha ferie nå. Hun er ganske ny på denne plassen. Er det flere som har spenna gale kollegaer?

Anonymkode: 036bb...d63

AnonymBruker
Skrevet

Vi har også ei sånn ei, elsker henne😍 Er jo kvalitetsunderholdning og pause med sånn da :) 

Anonymkode: 52e16...4fa

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Vi har også ei sånn ei, elsker henne😍 Er jo kvalitetsunderholdning og pause med sånn da :) 

Anonymkode: 52e16...4fa

Joda greit nok, men det kan bli litt mye til tider.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei dessverre. Skulle gjerne hatt kollegaer som lager litt liv 😔

Anonymkode: d6caa...658

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men man skal jo bare jobbe sammen :)

Så da er det ikke noen big deal for min del, uansett hvor håpløse de er. Orker de jo ikke på fritiden.

Anonymkode: c7d15...2e4

AnonymBruker
Skrevet

Ah, hjemmekontorets gleder. *mute* 

Anonymkode: 41f97...f01

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen var full/brisen, jeg var edru. Han sa flere ganger ila kvelden «du er sååå pen!». 

Jeg bare lurer på hva andre tenker. Jeg har dårlig selvbilde, så tenker fort at ingen synes jeg er pen (selv om jeg har kjæreste, og stadig får tilsvarende komplimenter…) 

TS

Anonymkode: ecaf0...7d8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mannen var full/brisen, jeg var edru. Han sa flere ganger ila kvelden «du er sååå pen!». 

Jeg bare lurer på hva andre tenker. Jeg har dårlig selvbilde, så tenker fort at ingen synes jeg er pen (selv om jeg har kjæreste, og stadig får tilsvarende komplimenter…) 

TS

Anonymkode: ecaf0...7d8

Nå posta du vel i feil tråd 😋 jeg er ts.

• Nyttig 1
Gjest Ghostface
Skrevet

Nei, men hadde det da jeg var i jobb. Noe underholdende, men også noe slitsomt med sånne personer i åtte timer fra mandag til fredag. Det er ikke et savn.

Gjest Christine45
Skrevet

Heldige dere som har det slik på jobb med god stemning.   Her hvor jeg sitter på et kontor er det så giftig, trykkende stillhet, utfrysning av enkelte, falskhet og de som tror de kan alt og skal ha kred for alt de gjør. ( Etter tekst å bedømme, ja jeg er lei jobben og søker nye) hvem vil gro seg fast i et inngrodd, giftig miljø......🤔 Vil jo egentlig ha det kjekt på jobb. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flere sånne kollegaer og er nok en slik en selv også, men det kommer an på hvem jeg jobber med. 
Det er alltid god stemning når de er på jobb. Kan være tull og fjas halve vakta, men sur seg til det seriøse på et millisekund hvis det skjer noe på jobb. Helt fantastisk å se folk gå fra røverhistorier og dårlige vitser til å f.eks akutt måtte begynne behandling samtidig som vi kontakter sykehus og pårørende. Alle vet hvilken oppgave de har. 

Anonymkode: ffa37...e5e

AnonymBruker
Skrevet

Har noen som tar veldig mye plass, men ikke på den måten du beskriver. Vi er en liten arbeidsplass med bare 10 ansatte, der to av dem har kronisk munndiare. De prater non-stop i pausene, på møter og om du treffer på dem i løpet av arbeidsdagen. Er det noen av oss andre som slipper til og begynner å fortelle noe, så kan du være sikker på at de både overtar praten og overgår deg. Veldig slitsomt!

Anonymkode: a7731...21e

AnonymBruker
Skrevet
On 7/12/2022 at 3:39 PM, AnonymBruker said:

På jobben er det en kollega som oppfører seg som "gal". Hun er høylytt og deler litt for mye informasjon til tider.  F.eks en gang hun satt i tlf. og drakk vann med potetmel så måtte hun liksom si "jeg har diare skjønner du" til personen i andre enden av røret. Det er heller ikke nyttig for oss andre å høre hun si at hun var på fylla i helgen og spiste en stor kebab og deretter fortelle at bæsjen var stor med mais i dagen derpå. En gang sto jeg med en kvist i hånda og da ropte hun så hele kantina hørte det "tar du deg en pinne i lunsjen du a?" Og en gang flere satt ute ,så pælmet hun opp døren og skreik "Hei damer!" så høyt at de som bor på andre siden av veien snudde seg,mens hun kom i full fart mot oss. Herregud. Skjønner jo at hun kødder, men det er digg å ha ferie nå. Hun er ganske ny på denne plassen. Er det flere som har spenna gale kollegaer?

Heldigvis har jeg flere slike gærninger på jobb, og det er takk og lov langt mellom de der innbitte som går rundt med en pinne oppi ræva og som du ikke aner hvor du har henne. 
😅

Anonymkode: 37a67...fd0

AnonymBruker
Skrevet

Elsker folk som tar plass, men den med kebab-bajsen synes jeg var litt vel mye😋

Anonymkode: cc915...fb1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.7.2022 den 15.39):

Oi, stakkars. Høres ikke ut som den skarpeste kniven i skuffa..

Anonymkode: fe3a1...e3a

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...