Gå til innhold

Har du kvinne oppdaget G-punktet ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du  kvinne oppdaget  G-punktet  ? 

Hvordan har det endret  på din nytelse under sexen ?

Anonymkode: fb7cc...422

Skrevet

Åja, det har jeg. 

AnonymBruker
Skrevet
MarianneE skrev (36 minutter siden):

Åja, det har jeg. 

Hvem, hva, hvordan?

Anonymkode: bb0a3...bf9

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det har jeg. 

Endret det ganske mye, det vil si at det er deiligere å bli stimulert der i tillegg til på klitten, enn bare å bli stimulert på klitten. Kommer veldig fort også, spesielt i de rette stillingene. 

Synes dog det er vanskelig å komme av kun g-punktsstimuli. 

Anonymkode: 645b3...06d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja, det har jeg. 

Endret det ganske mye, det vil si at det er deiligere å bli stimulert der i tillegg til på klitten, enn bare å bli stimulert på klitten. Kommer veldig fort også, spesielt i de rette stillingene. 

Synes dog det er vanskelig å komme av kun g-punktsstimuli. 

Anonymkode: 645b3...06d

Og hvilken stilling er det teknisk muleg å stimulerer både klitorisen, G-punktet samtidig  ?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og hvilken stilling er det teknisk muleg å stimulerer både klitorisen, G-punktet samtidig  ?

Er du 14 år? 

Om dama står i doggy, kan du lett stimulere g-punkt med pekefinger og ringfinger mens du har tommelen på klitten.

Anonymkode: 5af82...649

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er du 14 år? 

Om dama står i doggy, kan du lett stimulere g-punkt med pekefinger og ringfinger mens du har tommelen på klitten.

Var vel ute etter litt saftige detaljer for dagens runk sikkert. Tviler på vedkommende er 14 år. Nei har aldri funnet det men har aldri sex omtrent så da blir det nå sånn. Finner ingen jeg liker godt nok og de jeg syns er kjekke ...ja er ikke bestandig så hyggelige og g- punkt er vel det siste de leter etter så nei. Aner ikke. 

Anonymkode: d698d...666

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 18ff6...f32

AnonymBruker
Skrevet

Ja men kun 2 personer som har treffet ellers hjemme aleine funker det🤪 prøvd å forklare før men har fått fornærma menn så det gjør jeg ikke igjen vist ingen spør😂 

Anonymkode: 3cd88...2b5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja men kun 2 personer som har treffet ellers hjemme aleine funker det🤪 prøvd å forklare før men har fått fornærma menn så det gjør jeg ikke igjen vist ingen spør😂 

Anonymkode: 3cd88...2b5

Pute under rumpa mens jeg ligger på ryggen og han står på kne foran meg funker her. Treffer punktet og jeg kan kose med klitten samtidig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har funnet de fleste erogene sonene på veien, og det var fantastisk når det skjedde, men nå har jeg ikke sex så da er det bare et minne om en svunnen tid gitt.

Anonymkode: 33d95...725

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Er du 14 år? 

Doggy ?   Det var vel den stillinga  Hankjønna brukte på Hokjønna  på den tiden  når de  tråkket rundt på  "alle 4 " , og er fortsatt  vanleg innenfor dyreriket.  Nå går alle  både menn, og kvinner oppreiste på bare 2  med kjønnsorganet godt skjult, og planta mellom beina.

Pussigt at det  tok mange genrasjoner før  kvnnene oppdaget dette punktet i vagina,  og noen  ga det navnet G-punktet. Kanskje har mange kvinner kjent på at "det var noe inni der" men ikkje heilt skjønt  hvilken betydning det har hatt.  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har du  kvinne oppdaget  G-punktet  ? 

Hvordan har det endret  på din nytelse under sexen ?

Ja.

oppdaget for lenge siden.

Ikke forandret sexlivet nevneverdig. Gjør at jeg kommer enda raskere om det stimuleres samtidig som klitoris. Men det er ikke et mål, da jeg kommer veldig raskt uansett.

Anonymkode: 9737e...88e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det aller beste er en god rabbitvibratoer/duo. Eller en dedikert gpunktstimulator samtidig som vibrator på klitoris.

å bruke fingre/tunge og penis kan ikke sammenlignes. Veldig mye deiligere med gode leketøy.

Anonymkode: 9737e...88e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvem, hva, hvordan?

Anonymkode: bb0a3...bf9

Hvem? Jeg og HusetsHerre. Hva? Det var jo dette Gpunktet du spurte etter. Hvordan? Via sex.

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg har funnet de fleste erogene sonene på veien, og det var fantastisk når det skjedde, men nå har jeg ikke sex så da er det bare et minne om en svunnen tid gitt.

Anonymkode: 33d95...725

Hvorfor har du ikke sex?

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen forklare hvordan det føles? Hvor langt inn, hvilken teknikk? Hvordan VET man at man får orgasme? Er det overdrevet og snakt for mye opp? 

Jeg sliter no jævli! Er 28 år og aldri hatt orgasme :( ikke med meg selv engang :( det er så sinnsykt ille at jeg nesten vil dra en plass der noen proffer kan vise og lære meg. 
jeg er rett og slett drit flau.. spesielt når jeg dater nye folk… og de prøver og prøver… og jeg vil ikke si noe heller pga mange ser på det som turnoff og at det er stress. Hva skam jeg gjøre :( 

Anonymkode: 91659...ac7

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kan noen forklare hvordan det føles? Hvor langt inn, hvilken teknikk? Hvordan VET man at man får orgasme? Er det overdrevet og snakt for mye opp? 

Jeg sliter no jævli! Er 28 år og aldri hatt orgasme :( ikke med meg selv engang :( det er så sinnsykt ille at jeg nesten vil dra en plass der noen proffer kan vise og lære meg. 
jeg er rett og slett drit flau.. spesielt når jeg dater nye folk… og de prøver og prøver… og jeg vil ikke si noe heller pga mange ser på det som turnoff og at det er stress. Hva skam jeg gjøre :( 

Føles kanskje best å bli massert av andre?

Øvre del av vaginaen kjennes jo like ruglete ut, som ganen nær fortennene.. da er du for langt inn. Litt lengre ut og opp med lang og pekefinger, vil du kjenne to myke puter. De kjennes nesten ut som du trykker mot tunga i munnen.

Prøv deg frem med å være veldig forsiktig, legg litt press annen hvergang med fingrene. Variere litt med å la fingrene gli sakte over dem, eller alt etter hva som føles deilig for deg. Fuktig skal det iallefall være, for det kan føles ubehagelig når det er lite fukt.

Jeg synes det er bra du ikke sier noe, hvis du ikke føler noe. Det er faktisk betryggende, for da skifter meg metoder til jeg hører at du nyter det jeg gjør. Man gjør uansett ikke noe feil med å starte forsiktig, eller kommunisere underveis. Vi hvisker bare, så det skal igrunn ikke ødelegge for orgasmen din. Han eller du kan også hjelpe til med å stimulere klitten samtidig, men da er det også kanskje best å være forsiktig. Personlig har jeg fått best respons av forsiktighet, ikke for mye direkte berøring av klitthodet og små pauser av stimuleringen av G-punktet. Variasjon er aller best for å opprettholde ereksjon og kåtheten, og det merkes godt på ereksjonen hvis den er avtagende. Da er man enten for hardhendt eller uten variasjon..

Det beste organet en mann kan ha er ører, da kan man lytte til kvinnen og høre etter godlyder. For teknikker spiller liten rolle, hvis man ikke klarer å kjenne på en økende ereksjon. For en uerfaren mann kan også myke og forsiktige fingre, som tenner deg maksimalt..

Du skal iallefall ikke føle deg flau, det er jo ikke din feil at de masserer deg feil.. Gleden er stor av å lykkes, men da må vi prate om det først.. det har jeg satt stor pris på🤗

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Når du aldri har hatt orgasme før er det best å fokusere på å få orgasme ved å bare stimulere klitoris først. Når du får til det har "knekt koden" og da kan du prøve mer forskjellige ting siden. Prøv vibrator eller womanizer, eller bare ta på deg selv med glidemiddel. Det finnes videoer på nettet også om dette, tror jeg. For meg har det alltid fungert å stramme musklene i beina for da strammer du også i underlivet. Da får du mer følelse når du stimulerer deg selv. Jeg har kunnet få orgasme fra jeg var 8-9 år så har kunnet det nesten hele livet. Lykke til!

Anonymkode: c1ca7...624

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...