Gå til innhold

Sommarland i Bø eller badeland i Kristiansand?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Håper på noen gode tips til hvor vi skal reise. Har to barn på 2 og 4 år.  Vi prøver å reise etter været og har lyst å dra på badeland.  Noen med erfaringer om hvor det vil være mest gøy for barn i den alderen?

Anonymkode: b80e5...178

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville reist på et MYE mindre badeland med barn i den alderen. 
De to du nevner er veldig store, har veldig mye folk, og har masse større barn som løper omkring over alt.

Med mindre dere voksne ønsker at dere skal kjøre masse sklier uten barna da? 

Et barn på den alderen trenger ikke stort. Det er mange fine små badeland rundt omkring. Rjukanbadet har f.eks. en fin avdeling for de minste. 

Anonymkode: 2c9a9...4be

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det var akkurat det jeg ville, rusje for meg selv mens mine barn på 2 og 4 sitter alene. Derfor jeg spurte etter tips til hva som passer barn i den alderen. Takk kg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ja, det var akkurat det jeg ville, rusje for meg selv mens mine barn på 2 og 4 sitter alene. Derfor jeg spurte etter tips til hva som passer barn i den alderen. Takk kg. 

Og svaret du fikk var "ingen av de store badelandene." Men istedenfor å takke, så ble du sur. 

Sørlandsbadet mener jeg hadde en fin småbarnsavdeling, om dere vil til sørlandet for å bade. 

Anonymkode: 2c9a9...4be

• Liker 4
Skrevet

Med så små barn ville jeg valgt Kristiansand av de to. Sommarland er fint det, men de har ikke den kombinasjonen av sol, bad og dyr som Dyreparken har. Så små barn vil ha mer glede av dyr enn store bassenger og synet av sklier som de uansett er for små til å ta. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde valgt Sørlandet (det ved Dyreparken). Bø har iskaldt vann, det er ganske slitt, og halvstore ungdommer løper rundt der. 

Barnet mitt ville ikke bade i Bø som 4-åring, var for kaldt. Morsomme sklier for eldre barn, da. 

Badeland i Skien er også fint!

Anonymkode: 78ef1...a4a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dra til sunne i Sverige.

Anonymkode: b4745...6eb

AnonymBruker
Skrevet

Foldvik familiepark 😊

Anonymkode: 38bb0...568

Skrevet

Badelandet i Dyreparken har småbarnsavdelinger som er helt topp. Oppvarmet vann er det også. Vi var i Bø med en 6 åring og han synes at det var for kaldt i vannet.😂 God tur☀️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.7.2022 den 15.29):

For et uforskammet trangsynt svar. 

Foreldre kan vel bytte på å ha ungene mens de selv prøver ulike ting. For ellers er det ingen grunn til å bruke 1200-1700 kroner på et badeland med en på 2 og en på 4.

Anonymkode: 3700a...56b

Skrevet

Sørlandsbadet i Lyngdal. En brøkdel av prisen og mer enn nok aktiviteter for de minste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...