Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal legge frem dette, jeg har også snakket med mine nærmeste venninner om dette, men tenkte å lufte her for og forhåpentligvis få litt mer innspill.

Det er en kompis av meg, han er i et forhold, de har vært sammen i ca 6-7 år, har barn.

Jeg og han kjenner hverandre fra mange år tilbake og fikk egentlig bare opp kontakten igjen på nytt for en god stund siden nå.

Vi møtes en del, snakker sammen og har det generelt hyggelig i hverandres selskap. Det begynte med besøk som varte noen timer, som man normalt gjør med venner. 

Jeg har nå fått nyss om at vårt «vennskap» holdes lavt, dama vet ikke om det. Vi har ikke vært utro seksuelt. Vi har sovet sammen 3-4 ganger, han prøvde seg ikke til og begynne med, men ved siste overnatting prøvde han seg, jeg sa nei. Det ble med litt kyssing og klining-som jo blir utroskap mot hans dame. 
Etterhvert som han fortalte meg at vi må jo holde dette lavt, så tenker jeg han kun har en intensjon med meg og det er vel og få seg noe for så og forsvinne-hvis dere skjønner. Han komplementerer også da, fin, deilig, o.l men det smelter ikke meg😅

Han sier jeg er hyggelig, koselig, han liker og være med meg og liker veldig godt å prate med meg da han føler seg forstått og at vi er på «lik linje». Jeg har gravd mye om hans kjæreste, da jeg har inntrykk av at forholde dems er ganske dødt. Han sier selv at det kanskje ligger noe i underbevisstheten som han selv ikke er klar over, da han velger og bruke mye tid borte fra familien. Og forholde dems fungerer av praktiske grunner, og han vil holde med henne pga barnet. Han ser ikke for seg at han må ut og date for og finne en ny, det blir stress. Jeg har fortalt han at det er viktig at man er lykkelig i livet, standar klisje ikke sant, men vi lever en gang. 

Oppsummeringen med dette er vel at jeg tenker at han kun ønsker sex med meg for så og «gosthe» meg. Han viser ingen mer interesse, vi snapper ikke noe særlig, snakker litt i tlf, chatter på snap(garantert fordi «bevisene» blir borte). 

Burde jeg bare backe unna, er det noe poeng for meg og spørre hva hans «intensjoner» med dette «vennskapet» er?

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke noe å spørre ham om, han har jo vist hva han vil. Vil du ikke heller ha en som er singel, så slipper du dette styret.

Anonymkode: e451e...d27

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hold deg unna menn som er opptatt. Det er kvalmt, både det du gjør, og det han gjør. Han burde hatt respekt for dama si, som han har et barn med! 

Han vil nok være like dritt mot deg etter en stund, om du klarer å knuse denne familien. Lykke til!

Anonymkode: 14c32...db8

• Liker 10
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig skal du backe unna!! Han har dame og barn hjemme! Prøv å sett deg inn i hennes situasjon og hvordan du selv ville følt det! Og han burde avslutte sitt eget forhold hvis han har lyst til å være med andre! Faen til moral på folk!!!!

Anonymkode: ee8fb...b17

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Du er jo en skikkelig søppeldame, og fortjener ingenting mer enn litt rester fra andre kvinner. Du velger selv å egle deg inn på en opptatt mann og så undrer du deg over at han ønsker å holde det hemmelig? Hva trodde du egentlig, at han skulle dele på Facebook at han er en skitten gris som ikke har omtanke for partneren og barnet sitt? Huff. 

Anonymkode: 8b3a5...ea5

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Dette er ikke noe å spørre ham om, han har jo vist hva han vil. Vil du ikke heller ha en som er singel, så slipper du dette styret.

Anonymkode: e451e...d27

Jo vil heller det. Nå visste ikke jeg det før nylig at han holdt dette skjult. 

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hold deg unna menn som er opptatt. Det er kvalmt, både det du gjør, og det han gjør. Han burde hatt respekt for dama si, som han har et barn med! 

Han vil nok være like dritt mot deg etter en stund, om du klarer å knuse denne familien. Lykke til!

Nå har vi kun hat noe vennskapelig og jeg har oppriktig trodd at dama hans visste at han kom hit på besøk o.l. Jeg ble nylig opplyst om at han holder dette lavt. Så jeg er kanskje kvalm om jeg opprettholder kontakten med han ja, men jeg er mye mer avvisende nå og jeg tar ikke kontakt. Og jeg har ingen mål om og ødelegge noen andre sitt forhold.

Selvfølgelig skal du backe unna!! Han har dame og barn hjemme! Prøv å sett deg inn i hennes situasjon og hvordan du selv ville følt det! Og han burde avslutte sitt eget forhold hvis han har lyst til å være med andre! Faen til moral på folk!!!!

Det er jo det jeg nå gjør, jeg ble satt ut når han sa han holdt det skjult. Og til mine venninner har jeg sagt jeg syns synd på dama som sitter der hjemme, mens hans tydeligvis bruker minimalt med tid på de.

Du er jo en skikkelig søppeldame, og fortjener ingenting mer enn litt rester fra andre kvinner. Du velger selv å egle deg inn på en opptatt mann og så undrer du deg over at han ønsker å holde det hemmelig? Hva trodde du egentlig, at han skulle dele på Facebook at han er en skitten gris som ikke har omtanke for partneren og barnet sitt? Huff. 

Anonymkode: 8b3a5...ea5

Ja, jeg er en sikkerlig søppeldame som nettopp fant ut at han holder dette skjult. Fordi det er jeg som gjør noe galt ja, nå er det ikke jeg som har løyet til noen, det er det han som gjør, til både meg og dama si. Ikke har jeg eglet meg inn på han heller, der er det vel omvendt-men du har kanskje vært flua på veggen? Ikke er jeg en som går etter menn som er opptatt, men menn som er opptatt går etter meg- men igjen jeg har ingen interesse av og være den parten som ødelegger for noen andre. Så jeg er så jævlig skitten og søppelkvinne som avviser de alle. Tipper du har opplevd utroskap selv så sykt bitter du er i svaret ditt.

Nå ville jeg kun ha litt mer innspill, jeg syns menn som holder på slik er ekle. De vil ha i både pose og sekk, og jeg har mer selvrespekt enn at jeg hopper i høyet med menn som er opptatt. Men, jeg skjønner at stakkars dama hans. Som om alt er min skyld🤨. Det var for og lufte det for utenforstående og slik at folk ikke automatisk er partisk med meg pga vennskap. At noen kommer med nedlatende ord mot meg, sier sitt om deg som person også.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjære ts. I og med at du har kysset og klint med han har du allerede krysset en grense for hva som er OK i mine øyne. Både du og han! Respekter andre mennesker og hold deg til ledige menn. 

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kjære ts. I og med at du har kysset og klint med han har du allerede krysset en grense for hva som er OK i mine øyne. Både du og han! Respekter andre mennesker og hold deg til ledige menn. 

Ja det vet jeg, trodde jeg påpekte i start innlegget at det er utroskap. Jeg har ingen interesse av og være underholdning for menn som er opptatt. 

AnonymBruker
Skrevet
Fjellmonkey skrev (2 minutter siden):

Ja det vet jeg, trodde jeg påpekte i start innlegget at det er utroskap. Jeg har ingen interesse av og være underholdning for menn som er opptatt. 

Da avslutter du dette med en gang, og forteller dama hans hvilken gris han er sammen med. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Derfor liker jeg ikke at mannen har jentevenner. Sjelden det ikke ligger noe mere i🤢

Anonymkode: 810a9...3e5

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Fjellmonkey skrev (55 minutter siden):

Hei. 

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal legge frem dette, jeg har også snakket med mine nærmeste venninner om dette, men tenkte å lufte her for og forhåpentligvis få litt mer innspill.

Det er en kompis av meg, han er i et forhold, de har vært sammen i ca 6-7 år, har barn.

Jeg og han kjenner hverandre fra mange år tilbake og fikk egentlig bare opp kontakten igjen på nytt for en god stund siden nå.

Vi møtes en del, snakker sammen og har det generelt hyggelig i hverandres selskap. Det begynte med besøk som varte noen timer, som man normalt gjør med venner. 

Jeg har nå fått nyss om at vårt «vennskap» holdes lavt, dama vet ikke om det. Vi har ikke vært utro seksuelt. Vi har sovet sammen 3-4 ganger, han prøvde seg ikke til og begynne med, men ved siste overnatting prøvde han seg, jeg sa nei. Det ble med litt kyssing og klining-som jo blir utroskap mot hans dame. 
Etterhvert som han fortalte meg at vi må jo holde dette lavt, så tenker jeg han kun har en intensjon med meg og det er vel og få seg noe for så og forsvinne-hvis dere skjønner. Han komplementerer også da, fin, deilig, o.l men det smelter ikke meg😅

Han sier jeg er hyggelig, koselig, han liker og være med meg og liker veldig godt å prate med meg da han føler seg forstått og at vi er på «lik linje». Jeg har gravd mye om hans kjæreste, da jeg har inntrykk av at forholde dems er ganske dødt. Han sier selv at det kanskje ligger noe i underbevisstheten som han selv ikke er klar over, da han velger og bruke mye tid borte fra familien. Og forholde dems fungerer av praktiske grunner, og han vil holde med henne pga barnet. Han ser ikke for seg at han må ut og date for og finne en ny, det blir stress. Jeg har fortalt han at det er viktig at man er lykkelig i livet, standar klisje ikke sant, men vi lever en gang. 

Oppsummeringen med dette er vel at jeg tenker at han kun ønsker sex med meg for så og «gosthe» meg. Han viser ingen mer interesse, vi snapper ikke noe særlig, snakker litt i tlf, chatter på snap(garantert fordi «bevisene» blir borte). 

Burde jeg bare backe unna, er det noe poeng for meg og spørre hva hans «intensjoner» med dette «vennskapet» er?

Hva hadde du ønsket dersom du var dama hans ? Er spørsmålet du bør spørre deg. Sisters before misters 🫠

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Men han har overnattet hos deg og dere har kysset...

Trodde du han skulle fortelle det til dama si??

Endret av Hundejente
  • Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du har fått servert elskerinnetalen… 

Anonymkode: 80443...e47

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

1. Forholdet deres er ikke dødt, det er noe han sier for å få deg på gli

2. Du skjønte godt hvor han ville ved å være i flere timer hos deg og overnatte

3. Ja, han vil bare ha sex

4. Ja…..selvsagt forteller han ikke dette til samboeren? Da blir han jo muligens singel. Og det vil han ikke. 

Du er ikke hans venn, han vil ligge med deg. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Skjønner egentlig ikke helt hva du lurer på her! Mannen er opptatt, han har både dame og barn. Hadde han vært oppover ørene forelsket i deg så hadde han dumpet dama si.

Han er ikke singel å ikke har han planer om å bli det heller, eneste han har planer om er å pule deg å leke familie med samboeren sin. Men å bli singel, nai det har han ingen planer om.

Be han om å holde fingrene for seg selv, vær litt solidarisk mot Samboeren hans å kutt ut flørtingen å kliningen. Om du vi møte han så gi beskjed om at det da kun blir platonisk som venner. Ikke noe klåing,klining eller flørting.

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fortell det til dama værtfall. Dere begge har fucka opp får lenge siden men du ville vell at noen skulle sagt det til deg om du satte hjemme med hans barn mens han var ute å prøvde å få seg noe? Fortell det til dama… 

Anonymkode: c103d...c03

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at både du og han har krysset en grense som ikke er greit. Sett deg i hennes situasjon, dette hadde ikke vært kult om du viste at typen din var utro med en annen. Hadde jeg vært deg ville jeg bedt han evt avslutte forholdet før dere fortsetter å møtes... 

Anonymkode: 5c54e...e05

AnonymBruker
Skrevet

Har du fortalt det til dama ? Har du bevis så gjerne vis det til henne. Folk som ikke vill bli tatt i noe kan være veldig overbevisende

Anonymkode: c103d...c03

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Derfor liker jeg ikke at mannen har jentevenner. Sjelden det ikke ligger noe mere i🤢

Anonymkode: 810a9...3e5

HELT enig! Har hatt mange diskusjoner med mannen om dette. Han hadde ei venninne som bare var venninne fra hans side, men hun gikk rundt og inbilte seg at det var noe mer der. Og forsøkte tilogmed å få meg til å tro det. Da smalt det for mannen og de er ikke venner lenger for å si det sånn. Skjønner ikke at damer kan holde på sånn med opptatte menn og tenke det er greit! 

Anonymkode: 24592...66b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han lurer dere begge . Han er hverken en god kjæreste eller venn. 

Men i og med han er pappa til noen unger , så bør du hvertfall løpe . I det minste for deres skyld. Mannen har null integritet. 

Anonymkode: 63d2e...fcd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...