Arkana Skrevet 17. november 2005 #2 Skrevet 17. november 2005 Til utlandet: begynnelsen av desember. Innenland: Rundt Lucia-dagen tenker jeg.
Chans Skrevet 17. november 2005 #3 Skrevet 17. november 2005 Du kan jo sjekke Postens nettsider, da, de har en ålreit guide.
Gjest *kosejoker* Skrevet 17. november 2005 #4 Skrevet 17. november 2005 Åh. Jeg gleder meg til å få julekort. Og sende.
Gjest Sabia Skrevet 18. november 2005 #5 Skrevet 18. november 2005 Jeg begynner i begynnelsen av desember, så sender jeg etterhvert som jeg skriver. Vil ikke skrive alle på en gang, da blir det bare pes. så et par tre kort om gangen, og så sendes de. Prøver å være ferdig til midten av desember.
Gjest uri Skrevet 18. november 2005 #6 Skrevet 18. november 2005 Begynner vel sånn ca et par uker uti desember.. De som skal avgårde med posten blir nok sendt litt tidligere enn dem jeg leverer personlig..
Lady79 Skrevet 18. november 2005 #7 Skrevet 18. november 2005 HEI Jeg har allerede fotojulekortene vi skal sende i hus!! Veldig enkelt, logga meg på VG sin fototjeneste, lagde mitt eget julekort med prinsessa vår som prinsesse og der kunne vi og skrive det vi ville. Så nå slipper jeg skrivekrampe i armen, og alt er leselig Tar med de til min side når vi er der i slutten av mnd, gir de på mannens side når vi bytter gaver også sender jeg til de vi ikke treffer før jul. De jeg skal sende sender jeg vel 1 eller 2 uka i desember.
Gjest Gjest_julie_* Skrevet 18. november 2005 #8 Skrevet 18. november 2005 Jeg holder på tradisjonen og sender julekort. Desverre har jeg sett de siste årene at mange har sluttet. Bunken blir mindre og mindre for hvert år. Fol tyr til mail og kort de finner på nett. synd at folk slutter med en fin tradisjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå