Gå til innhold

Menn på Grindr vil bare ha sex. Jeg vil ha forhold!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skal jeg gå frem? Har prøvd å blikke med folk på trening, men virker ikke som de jeg liker der er skeive. Eventuelt at de ikke like meg. På grindr får jeg bare bilder av penisene til de som er der, de vil bare ha sex. Jeg vil ha type!

Hvordan skal en som er skeiv få fast forhold uten å må ha ONS? Jeg bor selvfølgelig i hovedstaden for skeive.

Anonymkode: c0044...a21

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan skal jeg gå frem? Har prøvd å blikke med folk på trening, men virker ikke som de jeg liker der er skeive. Eventuelt at de ikke like meg. På grindr får jeg bare bilder av penisene til de som er der, de vil bare ha sex. Jeg vil ha type!

Hvordan skal en som er skeiv få fast forhold uten å må ha ONS? Jeg bor selvfølgelig i hovedstaden for skeive.

Anonymkode: c0044...a21

Du kan gå på London pub eller Svartkulp i Nordmarka. Mange som er ute etter kjærlighet der. 

Anonymkode: 4f68a...82c

AnonymBruker
Skrevet

Skriv i profilen at du kun ønsker kontakt med menn som er ute etter noe seriøst. 

Anonymkode: f89c1...944

AnonymBruker
Skrevet

Har hørt at blant skeive menn er det helt normalt og nærmest forventet at man sender dickpick i starten av dating. Stemmer dette? 

Anonymkode: 718cb...d23

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har hørt at blant skeive menn er det helt normalt og nærmest forventet at man sender dickpick i starten av dating. Stemmer dette? 

Anonymkode: 718cb...d23

Ikke første date. Men på andre/tredje date er det vanlig.

Anonymkode: 98e0e...5df

AnonymBruker
Skrevet

Prøv Gaysir. Og skriv tydelig at du ønsker forhold. Oppsøk steder hvor skeive henger, og bli kjent med folk. For noen har en kompis som er singel også… Så greit med venner innad i miljøet og, ikke alle henger på London.

Anonymkode: 9f64b...804

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Prøv Gaysir. Og skriv tydelig at du ønsker forhold. Oppsøk steder hvor skeive henger, og bli kjent med folk. For noen har en kompis som er singel også… Så greit med venner innad i miljøet og, ikke alle henger på London.

Anonymkode: 9f64b...804

Gaysir er like ille som Grindr

Anonymkode: 28087...eb3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...