AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #1 Skrevet 12. juli 2022 Hvordan skal jeg gå frem? Har prøvd å blikke med folk på trening, men virker ikke som de jeg liker der er skeive. Eventuelt at de ikke like meg. På grindr får jeg bare bilder av penisene til de som er der, de vil bare ha sex. Jeg vil ha type! Hvordan skal en som er skeiv få fast forhold uten å må ha ONS? Jeg bor selvfølgelig i hovedstaden for skeive. Anonymkode: c0044...a21
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #2 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan skal jeg gå frem? Har prøvd å blikke med folk på trening, men virker ikke som de jeg liker der er skeive. Eventuelt at de ikke like meg. På grindr får jeg bare bilder av penisene til de som er der, de vil bare ha sex. Jeg vil ha type! Hvordan skal en som er skeiv få fast forhold uten å må ha ONS? Jeg bor selvfølgelig i hovedstaden for skeive. Anonymkode: c0044...a21 Du kan gå på London pub eller Svartkulp i Nordmarka. Mange som er ute etter kjærlighet der. Anonymkode: 4f68a...82c
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #3 Skrevet 12. juli 2022 Skriv i profilen at du kun ønsker kontakt med menn som er ute etter noe seriøst. Anonymkode: f89c1...944
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #4 Skrevet 12. juli 2022 Har hørt at blant skeive menn er det helt normalt og nærmest forventet at man sender dickpick i starten av dating. Stemmer dette? Anonymkode: 718cb...d23
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #5 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har hørt at blant skeive menn er det helt normalt og nærmest forventet at man sender dickpick i starten av dating. Stemmer dette? Anonymkode: 718cb...d23 Ikke første date. Men på andre/tredje date er det vanlig. Anonymkode: 98e0e...5df
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #6 Skrevet 13. juli 2022 Prøv Gaysir. Og skriv tydelig at du ønsker forhold. Oppsøk steder hvor skeive henger, og bli kjent med folk. For noen har en kompis som er singel også… Så greit med venner innad i miljøet og, ikke alle henger på London. Anonymkode: 9f64b...804
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #7 Skrevet 13. juli 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Prøv Gaysir. Og skriv tydelig at du ønsker forhold. Oppsøk steder hvor skeive henger, og bli kjent med folk. For noen har en kompis som er singel også… Så greit med venner innad i miljøet og, ikke alle henger på London. Anonymkode: 9f64b...804 Gaysir er like ille som Grindr Anonymkode: 28087...eb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå