Gjest Gjest Skrevet 18. november 2005 #21 Skrevet 18. november 2005 SAFA har også undertøy som er blanding av ull og silke. Veldig bra.
Gjest Meia Skrevet 18. november 2005 #22 Skrevet 18. november 2005 Bogerud Tekstil på Gunerius senter i Oslo(er ikke der så ofte nei ) :grine2: har masse ullundertøy oppdaget jeg til hyggelige priser. Handlet masse (da mener jeg masse )julegaver til 4000 kr idag der. blant annet: Iris ullundertøy(80 % ull): bredstropp, smal stripp og med kort arm. ca: 99-129 kr Iris ull/silke:longs, singlett, trøye med lang og kort arm ca 239-359 kr. De har i tillegg en kampanje ull/silke til herre fra SAFA : kr 279. Janus ren ull med blonde: trøye, longs 279kr? Janus ren ull uten blonde: 279 kr. ALT DETTE ER ET 20%, SISTE DAG IMORGEN!( skal handle mer..flere julegaver for bestemor) Har brukt janus i alle år og er kjempefornøyd. Må si jeg liker janus bedre enn safa. Alt er i merinoull..men synes janus føles mykere ut på huden. lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2005 #23 Skrevet 19. november 2005 Jeg har intrykk av at man betaler mye for navnet... ← Nei det gjør man virkelig ikke. Ulvang er bra!!! Jeg bruker MYE ull undertøy, da jeg er MYE ute.
Gjest Virvel Skrevet 20. november 2005 #24 Skrevet 20. november 2005 Jeg kan overhodet ikke bruke noe som er 100 % ull, det klør uansett hva slags ull det er. Jeg må ha noe som har et belegg i et annet materiale på innsiden, så jeg bruker Lifa prowool eller hva det heter. Det holdt meg god og varm i 20 minusgrader på fjellet, så da er jeg fornøyd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå