Gjest Gjest Skrevet 18. november 2005 #21 Del Skrevet 18. november 2005 SAFA har også undertøy som er blanding av ull og silke. Veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meia Skrevet 18. november 2005 #22 Del Skrevet 18. november 2005 Bogerud Tekstil på Gunerius senter i Oslo(er ikke der så ofte nei ) :grine2: har masse ullundertøy oppdaget jeg til hyggelige priser. Handlet masse (da mener jeg masse )julegaver til 4000 kr idag der. blant annet: Iris ullundertøy(80 % ull): bredstropp, smal stripp og med kort arm. ca: 99-129 kr Iris ull/silke:longs, singlett, trøye med lang og kort arm ca 239-359 kr. De har i tillegg en kampanje ull/silke til herre fra SAFA : kr 279. Janus ren ull med blonde: trøye, longs 279kr? Janus ren ull uten blonde: 279 kr. ALT DETTE ER ET 20%, SISTE DAG IMORGEN!( skal handle mer..flere julegaver for bestemor) Har brukt janus i alle år og er kjempefornøyd. Må si jeg liker janus bedre enn safa. Alt er i merinoull..men synes janus føles mykere ut på huden. lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2005 #23 Del Skrevet 19. november 2005 Jeg har intrykk av at man betaler mye for navnet... ← Nei det gjør man virkelig ikke. Ulvang er bra!!! Jeg bruker MYE ull undertøy, da jeg er MYE ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 20. november 2005 #24 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg kan overhodet ikke bruke noe som er 100 % ull, det klør uansett hva slags ull det er. Jeg må ha noe som har et belegg i et annet materiale på innsiden, så jeg bruker Lifa prowool eller hva det heter. Det holdt meg god og varm i 20 minusgrader på fjellet, så da er jeg fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå