AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #1 Skrevet 12. juli 2022 Eller er det ikke bra nok, og men slår deg til ro pga en baby...Eller er det for mye som det har kostet,så det eneste som er en mulighet er å fikse nytelsen på ande måter, og la med tide håpe på et mirakel... Forklare... Hva er oddsen på at DET er en ståe nsynligat man må forvente nedtur ang å å tro på et mannfolk at de kan... I want ny ex love, om.aprry hvis ikke i dont get it Anonymkode: 08cdc...8ad
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #2 Skrevet 12. juli 2022 Det er bra nok, men ikke det beste. For meg ble den kjærligheten og omsorgen samboer gir i hverdagen viktigere. Vi har god sex, så er ikke noe behov for å få dekket et behov et annet sted. Det betyr ikke at jeg aldri har hatt bedre sex, og det betyr heller ikke at forholdet mitt suger. Anonymkode: 6fc6d...aea 2
Flamme Skrevet 12. juli 2022 #3 Skrevet 12. juli 2022 Den beste jeg har vært med, ja. Tror aldri jeg klarer finne noen som er bedre heller 🤩💪
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #4 Skrevet 12. juli 2022 Vi har ganske bra sex. Ikke den beste jeg har hatt men det har ikke med han å gjøre, men at kroppen min har forandret seg tror jeg. Pleide å få orgasme mye lettere. Anonymkode: b0162...efd
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #5 Skrevet 12. juli 2022 Ja. Sjukt god i senga og en skikkelig match 😍 Anonymkode: 7cbd1...710
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #6 Skrevet 12. juli 2022 Ja. Vi ble et par på grunn av unik seksuell match faktisk. Etter mitt tidligere forhold, hvor det var dårlig seksuell match (mannen var lat, og egoistisk i senga, og orket sjelden sex) var jeg veldig bevisst på å ikke gå inn i nytt forhold med dårlig seksuell match. Dumpet faktisk et par menn på grunn av at det seksuelle ikke var noe særlig, før jeg traff min mann og det slo gnister. Nå har vi vært et par lenge, og er veldig glad for at jeg vektla dette. Alle andre ulikheter har det vært mulig å gjøre noe med, men seksuell match og åpen dialog om sex har jeg virkelig forsøkt å ordne opp i i tidligere forhold, og det ble umulig. Anonymkode: 121e9...858
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå