Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Med "kjipe koner" mener jeg da ei med en eller flere av følgende "kvaliteter":

- kritisk

- klagende/sutrende

- dominerende og lite generøs (type: henviser deg til en mancave på 14 kvadratmeter, mens hun disponerer resten av huset, og unner deg knapt det en gang)

- restriktiv på sexen, enten i form av hyppighet eller kvalitet/innlevelse

Spørsmålene mine er:

Hvor langt inne i forholdet var dere før hun begynte å vise deg sitt sanne selv?

Var det noen tegn du i ettertid tenker du burde ha sett og tatt alvorlig på et tidligere tidspunkt?

Hvorfor blir du?

Hva har du selv forsøkt for at dere begge skal ha det bedre?

Hva gjør du for at du selv skal ha det bedre, på tross av hun du lever med?

Anonymkode: 61516...350

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du, bare gå fra henne. Eller velg å bli, men slutt å klage. 

Anonymkode: 0ee8e...aec

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

- kritisk

- klagende/sutrende

- dominerende og lite generøs (type: henviser deg til en mancave på 14 kvadratmeter, mens hun disponerer resten av huset, og unner deg knapt det en gang)

Spørsmålene mine er:

Hvor langt inne i forholdet var dere før hun begynte å vise deg sitt sanne selv?

Var det noen tegn du i ettertid tenker du burde ha sett og tatt alvorlig på et tidligere tidspunkt?

Hvorfor blir du?

Hva har du selv forsøkt for at dere begge skal ha det bedre?

Hva gjør du for at du selv skal ha det bedre, på tross av hun du lever med?

Jeg var utro og da hun oppdaget det klaget jeg over det meste du beskriver over. Så gikk jeg i terapi og innså at jeg var tosken.. Gjør det du og

Anonymkode: 88b24...bb9

• Liker 9
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Du, bare gå fra henne. Eller velg å bli, men slutt å klage. 

Anonymkode: 0ee8e...aec

Ikke spor av tråden, er du snill. Det er helt sikkert mange andre tråder her på forumet som er mer myntet på deg, og som du kan svare i.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg var utro og da hun oppdaget det klaget jeg over det meste du beskriver over. Så gikk jeg i terapi og innså at jeg var tosken.. Gjør det du og

Du og. Jeg forstår at enkelte vil føle seg truffet av denne tråden, men forsøk å la være å sabotere den allikevel, slik dere saboterte ekteskapene/forholdene deres.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

- kritisk

- klagende/sutrende

Du beskriver alle kvinner jeg har kjent, som har blitt dårlig behandlet. Tog du ann?

• Liker 13
Gjest AprilRyan
Skrevet

Dette er vel ikke det du vil høre, men man burde kanskje finne ut hvorfor hun er sånn om man ønsker å fortsette forholdet? Om hun ikke alltid har vært sånn så kan det være en grunn til det.

Klart hun kan være en kjip person, men av erfaring så virker det ikke som endel menn er så interessert i å finne ut hvorfor hun er sånn og bare avskriver henne som kjip.

AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke er ute etter å høre at du må forbedre deg, hva vil du høre?

Anonymkode: 97718...8da

• Liker 1
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Så du gikk altså frivillig å lot deg hjernevaskes ;).

AnonymBruker
Skrevet
Diskusjon69 skrev (48 minutter siden):

Så du gikk altså frivillig å lot deg hjernevaskes ;).

Han trengte vel hjelp til selvransakelse. Det er det behov for hos mange som klager på sin partner, men det er sørgelig få som klarer å se sin egen rolle uten å få hjelp til det. Vi kvinner kan trenge hjelp til det også. Til og med når mannen ganske åpenbart har sviktet. Vi er ikke alltid skyldfrie i at det har utviklet seg slik. Skjemt bort og ikke vært klar i kommunikasjon før det går veldig galt for eksempel. 

Det er vanskelig å ta selvkritikk, og se på egen rolle i det som går galt mellom to, men ofte helt nødvendig. 

Anonymkode: db657...cf2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...