Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen vernepleiere her? 😊 Hva tjener dere og hva jobber dere med? Er dere fornøyd?

Anonymkode: a5ffa...78c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber deltid ca. 72%, nattevakt, i rusbehandling. 
Tjener 550000,- i året, går mot lønnsøkning nå pga videreutdanning. 
Jeg er hvertfall fornøyd ☺️

AnonymBruker
Skrevet

Ferdig utdannet i fjor. Jobber 100 % i todelt turnus på bolig med utviklingshemmede, trives helt greit. Tjener ca 510 000,-  i året + tillegg ved siden av. 

Anonymkode: c5418...55d

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan klarer dere å tjene så mye? 😱 Har dere noe tilleggsutdannelse? Jeg tjener 499 000 i året og det er med tillegg. Går medleverturnus. Før det hadde jeg 424 000 i lønn (+ tillegg ved siden av). Har jobbet som vp i snart 10 år. 

Anonymkode: 93a5e...01c

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en privat melding her med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Retningslinjene for bruk av forumet finner du her.

Vh Rhodiola, adm.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...