AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #1 Skrevet 12. juli 2022 Jeg nesten vemmes av han når han står opp om morgenen, i slapp bokser og hengemage som buler. Han offer og bærer seg og oppfører seg som en gammel mann. Og ikke minst, kommer og viser meg morgenbrødet... Jeg blir faktisk kvalm, og sliter med å se på han. Hva i alle dager skal jeg gjøre? Er det bare å avslutte her? Han har avvist meg seksuelt i mange år, før han plutselig oppdaget at jeg var på vei ut av forholdet (jeg sa det rett ut, at jeg trenger sex og nærhet og er ikke villig til å gi opp dette i starten av 30-årene). Da "tok han seg sammen" og har fremstått nesten sexgal og alt handler om å klå og si at han er kåt. Men han tenner meg ikke det spor lenger. Har vi sex så må jeg lukke øynene og se for meg noe annet. Han er tung og diger, svetter og peser. Har ikke kysset på flere måneder. Jeg har prøvd å gi av meg selv fordi jeg vet jo at sex er viktig for å holde følelsene vedlike, men jeg sliter så innmari med tanken. Føler meg jo samtidig som verdens slemmeste. Han holdt ut med meg og min overvekt etter graviditet, men jeg tok jo tak etter hver ammeperiode, og ble "meg selv igjen". Jeg har jo egentlig fått tilbake masse energi nå når barna ikke er så små lenger, mens han ble 30 år eldre på 5 år. Og jeg er egentlig ikke overfladisk engang, men innlegget her virker jo sånn Anonymkode: 4ee52...30c 6 10 1
Mooria Skrevet 12. juli 2022 #3 Skrevet 12. juli 2022 Hvorfor ble du sammen med ham i det hele tatt? 1
temolitus Skrevet 12. juli 2022 #4 Skrevet 12. juli 2022 Gjør det slutt, både for din egen og hans del 7 4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #5 Skrevet 12. juli 2022 Synes du bør holde ut. Anonymkode: 55e33...2e3 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #6 Skrevet 12. juli 2022 Mooria skrev (Akkurat nå): Hvorfor ble du sammen med ham i det hele tatt? Han var ikke sånn da vi ble sammen. Da var han slank, frisert, mindre skjegg, sprek, trente daglig, morsom og sexy. Anonymkode: 4ee52...30c 8
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #7 Skrevet 12. juli 2022 Mooria skrev (Akkurat nå): Hvorfor ble du sammen med ham i det hele tatt? Folk bare forandrer seg med alderen. Ikke bestandig de er like fine som da du ble kjent med dem tror jeg er helt normalt. Anonymkode: 74336...d3f 10
Virrevirrevapp Skrevet 12. juli 2022 #8 Skrevet 12. juli 2022 Si rett ut at han må ta tak i helsa si. 7 1
Gjest Athena Catalina Skrevet 12. juli 2022 #9 Skrevet 12. juli 2022 Høres ut som dere er ferdige med hverandre.
Mardina Skrevet 12. juli 2022 #10 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg nesten vemmes av han når han står opp om morgenen, i slapp bokser og hengemage som buler. Han offer og bærer seg og oppfører seg som en gammel mann. Og ikke minst, kommer og viser meg morgenbrødet... Jeg blir faktisk kvalm, og sliter med å se på han. Hva i alle dager skal jeg gjøre? Er det bare å avslutte her? Han har avvist meg seksuelt i mange år, før han plutselig oppdaget at jeg var på vei ut av forholdet (jeg sa det rett ut, at jeg trenger sex og nærhet og er ikke villig til å gi opp dette i starten av 30-årene). Da "tok han seg sammen" og har fremstått nesten sexgal og alt handler om å klå og si at han er kåt. Men han tenner meg ikke det spor lenger. Har vi sex så må jeg lukke øynene og se for meg noe annet. Han er tung og diger, svetter og peser. Har ikke kysset på flere måneder. Jeg har prøvd å gi av meg selv fordi jeg vet jo at sex er viktig for å holde følelsene vedlike, men jeg sliter så innmari med tanken. Føler meg jo samtidig som verdens slemmeste. Han holdt ut med meg og min overvekt etter graviditet, men jeg tok jo tak etter hver ammeperiode, og ble "meg selv igjen". Jeg har jo egentlig fått tilbake masse energi nå når barna ikke er så små lenger, mens han ble 30 år eldre på 5 år. Og jeg er egentlig ikke overfladisk engang, men innlegget her virker jo sånn Anonymkode: 4ee52...30c Er du pen da, sånn i forhold til han? Synes det er rimelig dårlig gjort å skrive så negativt om en man du har kjent i så mange år. Man er gjerne ikke muskuløs og slank hele livet heller. Da synes jeg heller at du kan gå fra han og finne deg en annen... Selv har jeg en samboer som har mage og ikke er slank. Men jeg elsker han akkurat som han er, fordi han gjør meg lykkelig. Om ikke kroppen hans er perfekt, så har han mange andre gode kvaliteter, som jeg setter pris på. Nå har vi vært sammen i 7 år, så noe riktig gjør vi jo tydeligvis Høres ikke ut som du vil være sammen med denne fyren, så da er det vel like greit å gå... 8
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #11 Skrevet 12. juli 2022 Hvordan ser ts ut da? Anonymkode: 55e33...2e3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #12 Skrevet 12. juli 2022 Mardina skrev (Akkurat nå): Er du pen da, sånn i forhold til han? Synes det er rimelig dårlig gjort å skrive så negativt om en man du har kjent i så mange år. Man er gjerne ikke muskuløs og slank hele livet heller. Da synes jeg heller at du kan gå fra han og finne deg en annen... Selv har jeg en samboer som har mage og ikke er slank. Men jeg elsker han akkurat som han er, fordi han gjør meg lykkelig. Om ikke kroppen hans er perfekt, så har han mange andre gode kvaliteter, som jeg setter pris på. Nå har vi vært sammen i 7 år, så noe riktig gjør vi jo tydeligvis Høres ikke ut som du vil være sammen med denne fyren, så da er det vel like greit å gå... Vi var vel ganske likt på "skalaen" da vi møttes, jeg er ikke noen skjønnhet selv. Jeg er kanskje 6-7, mens han var en 5-6 da vi møttes? Men jeg sørger for å være stelt, frisert, sminker meg og kler meg greit hver dag. Uffer meg ikke av å reise meg fra senga. Smiler og er blid, kjøper fint undertøy, slanket meg etter hvert svangerskap. Jeg er vel fortsatt ca 6 ut fra alder, mens han har forfalt veldig. Anonymkode: 4ee52...30c 2 2
Lillemy_87 Skrevet 12. juli 2022 #13 Skrevet 12. juli 2022 Er du ts noe fruktfat? 😉 Regner med at du har dine feil du også. 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #14 Skrevet 12. juli 2022 Tror nok at du ble sammen med han på feil grunnlag den gangen, det var ikke kjærlighet, men fysisk tiltrekning du følte. Og nå når han har mistet en del av sin attraktivitet, føler du verken fysisk tiltrekning eller kjærlighet for han, virker det som... Anonymkode: efc20...472 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #15 Skrevet 12. juli 2022 Mardina skrev (3 minutter siden): Er du pen da, sånn i forhold til han? Synes det er rimelig dårlig gjort å skrive så negativt om en man du har kjent i så mange år. Man er gjerne ikke muskuløs og slank hele livet heller. Da synes jeg heller at du kan gå fra han og finne deg en annen... Selv har jeg en samboer som har mage og ikke er slank. Men jeg elsker han akkurat som han er, fordi han gjør meg lykkelig. Om ikke kroppen hans er perfekt, så har han mange andre gode kvaliteter, som jeg setter pris på. Nå har vi vært sammen i 7 år, så noe riktig gjør vi jo tydeligvis Høres ikke ut som du vil være sammen med denne fyren, så da er det vel like greit å gå... Trodde egentlig jeg var tydelig i innlegget, han gjør meg ikke lykkelig, og har ikke gjort det på flere år. Krangler mye, og han har jo avvist meg seksuelt i flere år, ledd av at jeg ønsket sex for ofte. Har ikke elsket han på lenge, men har tenkt at det kanskje kommer nå når barna er større og vi har mer overskudd. Men han virker som han gikk varig tom, mens jeg føler meg som jeg blomstrer på nytt nå som jeg ikke har babyer hengende i puppen hele natten. Anonymkode: 4ee52...30c 7 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #16 Skrevet 12. juli 2022 Lillemy_87 skrev (1 minutt siden): Er du ts noe fruktfat? 😉 Regner med at du har dine feil du også. Hun er sikkert så deilig at hun kunne sklidd rett inn på Paradise Hotel og Ex on the beach. Anonymkode: 55e33...2e3 2
Majott Skrevet 12. juli 2022 #17 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg nesten vemmes av han når han står opp om morgenen, i slapp bokser og hengemage som buler. Han offer og bærer seg og oppfører seg som en gammel mann. Og ikke minst, kommer og viser meg morgenbrødet... Jeg blir faktisk kvalm, og sliter med å se på han. Hva i alle dager skal jeg gjøre? Er det bare å avslutte her? Han har avvist meg seksuelt i mange år, før han plutselig oppdaget at jeg var på vei ut av forholdet (jeg sa det rett ut, at jeg trenger sex og nærhet og er ikke villig til å gi opp dette i starten av 30-årene). Da "tok han seg sammen" og har fremstått nesten sexgal og alt handler om å klå og si at han er kåt. Men han tenner meg ikke det spor lenger. Har vi sex så må jeg lukke øynene og se for meg noe annet. Han er tung og diger, svetter og peser. Har ikke kysset på flere måneder. Jeg har prøvd å gi av meg selv fordi jeg vet jo at sex er viktig for å holde følelsene vedlike, men jeg sliter så innmari med tanken. Føler meg jo samtidig som verdens slemmeste. Han holdt ut med meg og min overvekt etter graviditet, men jeg tok jo tak etter hver ammeperiode, og ble "meg selv igjen". Jeg har jo egentlig fått tilbake masse energi nå når barna ikke er så små lenger, mens han ble 30 år eldre på 5 år. Og jeg er egentlig ikke overfladisk engang, men innlegget her virker jo sånn Anonymkode: 4ee52...30c Han tok seg sammen, men er nok ikke mer interessert i deg enn du er i han. Så dere bedriver pliktsex begge to, for å "berolige" den andre med at forholdet tross alt er ok. At han er "sexgal" er nok fordi du krevde mer interesse. Egentlig gjør han sånt fordi han tror det er forventet. Og du mangler antenner!!! Du skjønner ikke at det er sånn. For meg høres han ut som en mann som har gitt opp trua på framtida, at den skal bringe noe bedre enn det han har nå. "Er dette alt?", er nok det han tenker. Så snart dere ikke er et par lenger, og begge kan puste fritt, så går han ned 30 kilo, trener, finner en ny hobby. koser seg sammen med venner, og finner ei ny dame som sikkert passer bedre for han. 3 1 4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #18 Skrevet 12. juli 2022 Lillemy_87 skrev (1 minutt siden): Er du ts noe fruktfat? 😉 Regner med at du har dine feil du også. Er det relevant, sånn strengt tatt? Problemet her er jo ikke HAN, men MINE følelser om HAN og hans utseendet. Om jeg hadde vært tjukk og stygg så hadde jo ikke problemet vært mindre? Anonymkode: 4ee52...30c 13 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #19 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi var vel ganske likt på "skalaen" da vi møttes, jeg er ikke noen skjønnhet selv. Jeg er kanskje 6-7, mens han var en 5-6 da vi møttes? Men jeg sørger for å være stelt, frisert, sminker meg og kler meg greit hver dag. Uffer meg ikke av å reise meg fra senga. Smiler og er blid, kjøper fint undertøy, slanket meg etter hvert svangerskap. Jeg er vel fortsatt ca 6 ut fra alder, mens han har forfalt veldig. Anonymkode: 4ee52...30c Be han begynne å stelle, frisere, sminke seg og kle seg greit i hverdagen da. Be han slanke seg, smile og kjøpe seg fint undertøy, så ordnet alt seg, dere ser bedre ut begge to, og da begynner du nok å elske han igjen... Anonymkode: efc20...472 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #20 Skrevet 12. juli 2022 Det har da ingenting å si hvordan ts ser ut.. ingen bør være sammen med en som gjør en fysisk kvalm. Anonymkode: 90e9d...384 6 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå