AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #1 Del Skrevet 12. juli 2022 Jeg har naturlig rød kobber hårfarge til vanlig. Var så dum å skulle farge det blondt for noen mnd siden, resultatet ble til at det var steder der det ikke ble bleket. Altså noen steder er det hvit andre er det rødt og noen steder er det orange! Skal farge håret mitt tilbake til min naturlig kobber farge hjemme! Er det noen som vet om jeg skal bleke det først?? Har en del ettervekst som er rødt, og som sagt store deler som er bleket. Anonymkode: faf2c...007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #2 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har naturlig rød kobber hårfarge til vanlig. Var så dum å skulle farge det blondt for noen mnd siden, resultatet ble til at det var steder der det ikke ble bleket. Altså noen steder er det hvit andre er det rødt og noen steder er det orange! Skal farge håret mitt tilbake til min naturlig kobber farge hjemme! Er det noen som vet om jeg skal bleke det først?? Har en del ettervekst som er rødt, og som sagt store deler som er bleket. Anonymkode: faf2c...007 Ville absolutt kostet på meg å gått til frisør i ditt tilfelle. Anonymkode: e141b...b23 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #3 Del Skrevet 13. juli 2022 Ikke blek først, da setter ikke fargen seg Anonymkode: e43d6...6be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #4 Del Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke blek først, da setter ikke fargen seg Anonymkode: e43d6...6be Avfarging og bleking er ikke det samme? Er jo slik frisører gjør det. Anonymkode: 3f388...2f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #5 Del Skrevet 13. juli 2022 17 minutter siden, AnonymBruker said: Avfarging og bleking er ikke det samme? Er jo slik frisører gjør det. Anonymkode: 3f388...2f2 Ikke blek nei. Gå til frisøren du. Jeg har farget håret mye både hjemme og hos frisør, har kun bleket 1 gang Anonymkode: 23f1e...3ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 15. juli 2022 #6 Del Skrevet 15. juli 2022 Jeg personlig hadde ikke helbleket håret fordi det skader noe så inni granskauen. Hadde tatt kobber hårTONING, ikke permanent farge. Så hadde jeg bare akseptert at det ser ujevnt ut det neste 1,5 år før alt er grodd ut igjen. Gått med det i flette/strikk osv om det er veldig ujevnt. Du kan etter toning første gang også kjøpe fargebalsam med kobberfarge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 15. juli 2022 #7 Del Skrevet 15. juli 2022 Når man avfarger / bleker håret tar man bort hårets naturlige pigment, når man så tilsetter farge er det ekstremt viktig å tilbakeføre pigment - på riktig måte, for å få et vellykket resultat. Jeg tror ikke du vil bli fornøyd ved å gjøre dette hjemme TS - jeg ville absolutt gått til en frisør som kan fargeteori! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #8 Del Skrevet 15. juli 2022 I dette tilfellet hadde jeg gått til frisør. Det er utrolig vanskelig å få det jevnt når grunnlaget er ujevnt. I tillegg er det ikke en enkel farge du skal tilbake til. Anonymkode: eba0c...7f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 15. juli 2022 #9 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): I dette tilfellet hadde jeg gått til frisør. Det er utrolig vanskelig å få det jevnt når grunnlaget er ujevnt. I tillegg er det ikke en enkel farge du skal tilbake til. Anonymkode: eba0c...7f6 Er det ikke? Jeg ville nesten sagt det er noe av det enkleste mtp at den er såpass varm. Men om TS vil ha jevnest mulig resultat må hun jo spare ettervekst så en (veldig dyktig) frisør får se nivået - helbleke og så farge over. Dette er veldig dyrt, og skader mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #10 Del Skrevet 15. juli 2022 Tenker automatisk østeuropeer når jeg ser sant på folk. Anonymkode: e81a6...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå