Gå til innhold

Hva er forskjellen på disse to støvsugerne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på jakt etter trådløs støvsuger og tror jeg har landet på denne fra Philips. Men hva er forskjellen på disse to? Jeg har sammenlignet spesifikasjonene, men klarer ikke helt se hva som er ulik annet enn prisen.. 

https://www.elkjop.no/product/hjem-rengjoring-og-kjokkenutstyr/stovsugere-og-rengjoring/tradlos-stovsuger/philips-8000-series-speedpro-max-aqua-tradlos-stovsuger-xc814701/331954#specifications

https://www.power.no/vask-og-rengjoering/rengjoering-og-stoevsuging/traadloes-stoevsuger/philips-xc834901-speedpro-max-aqua-traadloes-stoevsuger/p-1187633/

Anonymkode: 25bdc...f17

AnonymBruker
Skrevet

Ved første øyekast kan det se ut for at den på Elkjøp har en turbofunksjon den andre ikke har, hva enn en 'turbo' er i støvsugersammenheng 🤔

Anonymkode: 8182e...fc4

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp den fra Power. Bedre brukeranmeldelser. 

Anonymkode: e915b...2bb

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Ved første øyekast kan det se ut for at den på Elkjøp har en turbofunksjon den andre ikke har, hva enn en 'turbo' er i støvsugersammenheng 🤔

Den ene har en forbrenningsmotor med turbolader, mens den andre har en elektrisk motor.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjøp den fra Power. Bedre brukeranmeldelser. 

Anonymkode: e915b...2bb

Den har da fått 4.4 på begge sider? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

På videoen på siden fremgår det at den på Power også har turbo, men den kan jo være misvisende selvsagt. Det er ekstra kraftig sugekraft, men da varer også batteriet bare i overkant av 20 minutter med den aktivert. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...