AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #1 Skrevet 12. juli 2022 Jeg er ei jente som kom over et bilde av en musiker langt hår med lang pannelugg, skinnbukse og skinnjakke jeg ville prøve ut stilen, og begynte utforske "old school hard rock" på spotify flere jeg kjenner ble paff og ene sa at jeg har "tørna", pga jeg går fra og børste håret hver morgen, bruke hårbøyle, rosa neglelakk, langermet tskjorte og joggebukse, til ja "dette" ja det er en brå forandring men jeg liker og "skille" meg ut men spørs hvor lenge jeg takler og ha denne stilen Anonymkode: e5f49...946 1
Carrot Skrevet 12. juli 2022 #3 Skrevet 12. juli 2022 Jepp hvis du var barbie før og er hard rock nå kan jeg skjønne at de tror det har tørna for deg.. 😄 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #4 Skrevet 12. juli 2022 Har du sluttet å børste håret? Da kan jeg skjønne at folk rundt deg reagerer. Anonymkode: f2c6a...2a8 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #5 Skrevet 12. juli 2022 Samme det vel, kle deg som du vil så lenge du er rein. Folk er for konforme når det kommer til helt uviktige ting som andres klær. Anonymkode: bb29f...b4f 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #6 Skrevet 12. juli 2022 Virkelig? Enda en tråd? Det er ingenting spesielt med å være jente og like den type musikk. Det gjør deg verken unik eller kulere enn andre. Anonymkode: 395e1...c28 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #7 Skrevet 12. juli 2022 Jeg sliter virkelig med å se hva som liksom er "dumt" med å skifte stil. Det er jo bare moro. Anonymkode: c2657...b63
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #8 Skrevet 12. juli 2022 Om du skifter stil og væremåte veldig ofte og endringene er drastiske, er opptatt av å skille deg ut og veksler mellom å være veldig oppe med utagerende perioder og veldig nede der du isolerer deg eller angrer på ting du har sagt og gjort, er det grunn til å være bekymret. Da bør du trolig søke hjelp. Men om du "alltid" har hatt 1 stil og nå endelig har funnet deg selv, så er det jo supert for deg og da blir de rundt vant til det snart:) Anonymkode: 03fa2...1fc 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #9 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er ei jente som kom over et bilde av en musiker langt hår med lang pannelugg, skinnbukse og skinnjakke jeg ville prøve ut stilen, og begynte utforske "old school hard rock" på spotify flere jeg kjenner ble paff og ene sa at jeg har "tørna", pga jeg går fra og børste håret hver morgen, bruke hårbøyle, rosa neglelakk, langermet tskjorte og joggebukse, til ja "dette" ja det er en brå forandring men jeg liker og "skille" meg ut men spørs hvor lenge jeg takler og ha denne stilen Anonymkode: e5f49...946 Kommer vel ann på hvor gammel du er? Anonymkode: 83be5...4d5
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #10 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kommer vel ann på hvor gammel du er? Anonymkode: 83be5...4d5 Anonymkode: bb29f...b4f 5
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #11 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er ei jente som kom over et bilde av en musiker langt hår med lang pannelugg, skinnbukse og skinnjakke jeg ville prøve ut stilen, og begynte utforske "old school hard rock" på spotify flere jeg kjenner ble paff og ene sa at jeg har "tørna", pga jeg går fra og børste håret hver morgen, bruke hårbøyle, rosa neglelakk, langermet tskjorte og joggebukse, til ja "dette" ja det er en brå forandring men jeg liker og "skille" meg ut men spørs hvor lenge jeg takler og ha denne stilen Anonymkode: e5f49...946 Det som er spesielt, er å gå fra en stil til en helt annen bare over natten. De reagerer gjerne de rundt deg på. Anonymkode: 59d81...477
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #12 Skrevet 12. juli 2022 Skal man alltid ha samme stil for at venner ikke tåler en brå forandring? Vil du endre stil så vil du selvsagt endre alt med en gang, ellers hadde det sett dumt ut. Anonymkode: f309c...caa 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #13 Skrevet 12. juli 2022 Ts, hvor gamle er du og denne vennen som sa dette til deg? Hvordan begynte du å høre på metal egentlig? Var det fordi du fant et bilde av en musiker? Anonymkode: 739b4...c40 1
Perelandra Skrevet 14. juli 2022 #14 Skrevet 14. juli 2022 (endret) Tråden er ryddet for brudd på følgende regel: Sitat Det er ikke lov å diskutere med seg selv, eller utgi seg for å være flere personer i en tråd, ved å benytte flere kontoer eller AnonymBruker-funksjonen Edit: Ryddet igjen for samme regelbrudd. Perelandra, mod. Endret 14. juli 2022 av Perelandra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå