AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #1 Skrevet 12. juli 2022 Han spurte igår om vi kunne ha trekant. Vi er på ferie, barna er hos mine foreldre. Vi drakk vin og koste oss og plutselig foreslår han det. Så dette betyr jo at han liker menn. Dette gjør selvfølgelig at jeg mistenker utroskap. Jeg er i skikkelig dårlig humør nå. Jeg er også veldig overasket. Noen nettsider jeg kan sjekke ut om han er der, hvor menn søker hverandre? Dette hadde jeg ikke trodd om han! Hva skal jeg gjøre? Takler ikke dette kjenner jeg. Anonymkode: 67dee...b5a
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #2 Skrevet 12. juli 2022 Hvorfor skal et ønske om å prøve noe annet/nytt være et automatisk utro-varsel? Kanskje han har tenkt på dette lenge og først nå tør å foreslå det? Anonymkode: be266...ad6 11
Seola Skrevet 12. juli 2022 #3 Skrevet 12. juli 2022 Bare fordi man er bifil gjør ikke automatisk at man er utro, dette er en harmfull stereotype. Om du virkelig mistenker utroskap på grunn av noe mer konkret ville jeg konfrontert han og ikke begynt å lete på datingapper. Sjansen for at du finner han er liten og gjør deg bare mer paranoid. Sett deg ned å ta en prat med han om seksualiteten hans hvis du vil ha en bedre forståelse av hvorfor han foreslår det han gjør. Hvis han er utro med menn, hvorfor skulle han foreslått en trekant slik at du potensielt mistenkte han? 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #4 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Han spurte igår om vi kunne ha trekant. Vi er på ferie, barna er hos mine foreldre. Vi drakk vin og koste oss og plutselig foreslår han det. Så dette betyr jo at han liker menn. Dette gjør selvfølgelig at jeg mistenker utroskap. Jeg er i skikkelig dårlig humør nå. Jeg er også veldig overasket. Noen nettsider jeg kan sjekke ut om han er der, hvor menn søker hverandre? Dette hadde jeg ikke trodd om han! Hva skal jeg gjøre? Takler ikke dette kjenner jeg. Anonymkode: 67dee...b5a Dette er jo en veldig vanlig fantasi, det er ikke automatisk utroskap Anonymkode: 1b5d4...9c1 6
FruR Skrevet 12. juli 2022 #5 Skrevet 12. juli 2022 (endret) Det kan vel være at han tenner på se deg med en annen også ? Eller han kan være bifil? Eller bare ha lyst til å teste ut … Ikke noe av dette trenger å bety at han er utro eller ikke er tiltrukket av deg. Endret 12. juli 2022 av FruR 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #6 Skrevet 12. juli 2022 For et drama du lager i ditt lille hode. Trekant med en ekstra mann med kvinnen i fokus/sentrum gjør ilke mannen din til biseksuelt monster. Hvis han derimot ønsker å bli tafset på eller å tafse på den andre mannen stiller det seg annerledes. Du må nesten be han fortelle hvordan han ser for seg denne trekanten med en ekstra mann før du konkluderer. Anonymkode: 17911...90e 5
FruR Skrevet 12. juli 2022 #7 Skrevet 12. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): For et drama du lager i ditt lille hode. Trekant med en ekstra mann med kvinnen i fokus/sentrum gjør ilke mannen din til biseksuelt monster. Hvis han derimot ønsker å bli tafset på eller å tafse på den andre mannen stiller det seg annerledes. Du må nesten be han fortelle hvordan han ser for seg denne trekanten med en ekstra mann før du konkluderer. Anonymkode: 17911...90e Selv hvis han skulle like å bli tafset på av en annen mann betyr ikke det at han ikke også liker TS . Og være bifil er ikke lik å være utro eller monster Endret 12. juli 2022 av FruR 4
ItchyBitchySpider Skrevet 12. juli 2022 #8 Skrevet 12. juli 2022 Seola skrev (1 time siden): Bare fordi man er bifil gjør ikke automatisk at man er utro, dette er en harmfull stereotype. Om du virkelig mistenker utroskap på grunn av noe mer konkret ville jeg konfrontert han og ikke begynt å lete på datingapper. Sjansen for at du finner han er liten og gjør deg bare mer paranoid. Sett deg ned å ta en prat med han om seksualiteten hans hvis du vil ha en bedre forståelse av hvorfor han foreslår det han gjør. Hvis han er utro med menn, hvorfor skulle han foreslått en trekant slik at du potensielt mistenkte han? Hun mistenker vel at han foreslår trekant som dekke for hans forhold til en annen mann. 1
ItchyBitchySpider Skrevet 12. juli 2022 #9 Skrevet 12. juli 2022 FruR skrev (54 minutter siden): Selv hvis han skulle like å bli tafser på av en annen mann betyr ikke det at han ikke også liker TS . Og være bifil er ikke lik å være utro eller monster Men å ha sex med andre er definisjonen på utroskap... 1
Blåjojo Skrevet 12. juli 2022 #10 Skrevet 12. juli 2022 ItchyBitchySpider skrev (25 minutter siden): Men å ha sex med andre er definisjonen på utroskap... Ikke om den andre parten har godkjent dette. 4
FruR Skrevet 12. juli 2022 #11 Skrevet 12. juli 2022 (endret) ItchyBitchySpider skrev (9 timer siden): Men å ha sex med andre er definisjonen på utroskap... Nå har ikke mannen til ts hatt sex med noen bak ryggen hennes. Han foreslo trekant. Det er ikke utroskap. Endret 12. juli 2022 av FruR 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #12 Skrevet 12. juli 2022 Hæ? Skjønner ikke problemet ditt?? Hvorfor i all verden tenker du at han er utro? Anonymkode: 8f344...f54
Blåjojo Skrevet 12. juli 2022 #13 Skrevet 12. juli 2022 Skjønner ikke hvordan du automatisk tenker at han er utro? Du overtenker jo! Snakk heller med ham og spør hva han ser for seg. Om du absolutt aldri har tenkt tanken på trekant, så får du heller si det til han. Ikke beskylde han for å være utro!!
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #14 Skrevet 12. juli 2022 Jeg liker å fantasere om å være en av to, eller flere menn, som gir sin fulle oppmerksomhet til en kvinne, uten at vi nødvendigvis tar så mye på hverandre. Tanken på en dp foreksempel, er en veldig opphissende setting, uten at det er den andre mannen jeg tenner på. Du må nesten spørre mannen hva som er greia. Det er i hvertfall ikke sikkert at det er som du tror. Et annet alternativ er jo at han kanskje valgte dette alternativet, for å selge inn tanken om trekant. Men trolig hadde det blitt feil uansett, fordi du ser etter bakenforliggende motiver, og ikke hva som vil gi den beste sexopplevelsen for dere begge. Dere er rett og slett ikke modne for dette. Anonymkode: dd006...019 1
Mezzosoprena Skrevet 12. juli 2022 #15 Skrevet 12. juli 2022 Han er verken automatisk homofil eller utro på bakgrunn av dette ønsket.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #16 Skrevet 13. juli 2022 Jeg forstår dine tanker. Hadde min foreslått dette hadde det ødelagt noe hos meg også. Anonymkode: 7c6d0...149
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå