AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #1 Skrevet 12. juli 2022 Jeg tenker å prøve å bytte jobb. Har stort sett bare vært på Nav sine nettsider, for det var den som gjaldt for 15 år siden, da jeg var på utkikk sist. Men nå ser jeg tilfeldigvis andre stillinger som kolleger tipser meg om, som IKKE ligger inne på Nav sine sider. Dere med erfaring: Hvor lyses stillingene ut nå for tiden? Anonymkode: ec11c...859
Ost Skrevet 12. juli 2022 #2 Skrevet 12. juli 2022 Finn.no. Indeed samler også opp en del annonser fra Finn, Nav, andre steder: https://no.indeed.com/ 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #3 Skrevet 12. juli 2022 Alt fra Finn havner på Nav sine sider. Jeg bruker i tillegg jobbnorge og webcruiter. Anonymkode: 215f0...853 1
Mariell1995 Skrevet 12. juli 2022 #4 Skrevet 12. juli 2022 (endret) Det er mange nettsider, og her fant jeg en liste som så ut til å være veldig bra (det er også inndelinger etter hvilke type jobb/bransje/osv. det er): https://jobbhelten.no/lesson/sokemotorer/ IKKE ALLE FINNES LENGER - MEN NOEN GJØR DET Endret 12. juli 2022 av Mariell1995 1
AnonymousBruker Skrevet 16. juli 2022 #5 Skrevet 16. juli 2022 Tror man bare må søke på internett og få opp alle resultater, for så å gå i gjennom hver enkelt. Ikke alle som er like lette å bruke, men jo mer leting desto større sjanse er det vel. Men de som allerede er nevnt her, er nok de beste og de de aller fleste arbeidsgivere legger ut stillinger i. Samtidig tenker jeg at det kan også være lurt å besøke en aktuell jobb-plass og høre om stillinger. Da gir du et bedre inntrykk i tillegg til å mest sannsynlig få vite om andre som evt slutter og som da gir en ledig stilling. De legges jo som oftest ikke ut før personen faktisk har sluttet, som betyr at mange muligheter ikke er på nettet. Erfarte det selv her jeg bor; gikk litt rundt og forhørte meg, og da var det flere stillinger som kom til å bli ledig, dvs de som ikke ligger ute på nettet (enda).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå