AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #81 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det må være noe med Pepsi max annet enn koffein. De som drikker Pepsi max drikker mye mer brus enn de som ikke gjør det, er min erfaring. Jeg drikker bare brus med sukker, saft også, og hadde aldri klart å konsumere de mengdene med brus alle de jeg kjenner som drikker Pepsi max får i seg. Jeg tror ikke det er bra å få i seg all den kunstige søtningen. Når jeg drikker sukkerbrus så blir jeg mett/full i magen. Det virker som de som drikker Pepsi max ikke opplever det samme? At de bare kan drikke og drikke uendelig. Anonymkode: 25398...4bd Det har du kanskje rett i. Jeg klarer ikke ett eneste glass med sukkerbrus engang og heller aldri sukker i te. Anonymkode: 6bcbb...56b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #82 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det må være noe med Pepsi max annet enn koffein. De som drikker Pepsi max drikker mye mer brus enn de som ikke gjør det, er min erfaring. Jeg drikker bare brus med sukker, saft også, og hadde aldri klart å konsumere de mengdene med brus alle de jeg kjenner som drikker Pepsi max får i seg. Jeg tror ikke det er bra å få i seg all den kunstige søtningen. Når jeg drikker sukkerbrus så blir jeg mett/full i magen. Det virker som de som drikker Pepsi max ikke opplever det samme? At de bare kan drikke og drikke uendelig. Anonymkode: 25398...4bd Tror de drikker de mengdene fordi det er null kalorier. Hvis de leder avhengigheten over på mat eller sukkerdrikke ville de blitt tykke ganske raskt. Det dekker nok et behov for å skyve følelser unna tenker jeg. De på luksusfellen har nok av bekymringer å drikke vekk. Konsekvensene blir større om de gikk over på rød cola eller alkohol. Anonymkode: 5c2b6...c67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #83 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror de drikker de mengdene fordi det er null kalorier. Hvis de leder avhengigheten over på mat eller sukkerdrikke ville de blitt tykke ganske raskt. Det dekker nok et behov for å skyve følelser unna tenker jeg. De på luksusfellen har nok av bekymringer å drikke vekk. Konsekvensene blir større om de gikk over på rød cola eller alkohol. Anonymkode: 5c2b6...c67 Jo, men veldig mange som drikker mye Pepsi max er jo tykke! Anonymkode: 25398...4bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 12. juli 2022 #84 Del Skrevet 12. juli 2022 Lurer på hvilken kategori man er i når man liker å blande cola zero og kald kaffe. Spør for en venn… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #85 Del Skrevet 12. juli 2022 Kanskje det er produktplassering? Anonymkode: 8593f...8b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 12. juli 2022 #86 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Da kan vel folk heller drikke kaffe. Anonymkode: 2aa2c...8cf Kaffe er ikke godt, men jeg har blitt avhengig av Pepsi Max. Forstår godt at andre drikker mye av det. Det er jo ekstremt godt, og vanedannende 🫢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå