AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #1 Skrevet 12. juli 2022 Vi har leid hytte på rekke. På nabohytta startet de frokosten - ute - rundt kl 07 idag tidlig. Et forferdelig leven, med store og små som bablet i kjeftet på hverandre. Selv har jeg oppdratt mine unger til å være rolige på denne tiden, når vi bor som vi bor nå. De er nå tenåringer, og sover lenge, men tenker på da de var små og våknet tidlig. Blir så irritert, men er det bare meg som tenker sånn? Kommer ikke til å klage, de har jo rett til å spise ute kl 07. Anonymkode: db5fd...905 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #2 Skrevet 12. juli 2022 Jeg synes det er hensynsløst å sitte og støye ute kl 7 i ferien. Men skjønner at man ikke kan si noe. Anonymkode: bd7bc...69f 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #3 Skrevet 12. juli 2022 Det må du nesten regne med. Ikke alle som liker å sove bort hele feriedagene. Kanskje skal de på en utflukt i dag, da må man starte tidlig. Anonymkode: bf578...d52 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #4 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det må du nesten regne med. Ikke alle som liker å sove bort hele feriedagene. Kanskje skal de på en utflukt i dag, da må man starte tidlig. Anonymkode: bf578...d52 Man kan spise frokost inne. Anonymkode: bd7bc...69f 4
Tatja Skrevet 12. juli 2022 #5 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes det er hensynsløst å sitte og støye ute kl 7 i ferien. Men skjønner at man ikke kan si noe. Anonymkode: bd7bc...69f Nei man kan jo ikke det, de er i sin fulle rett. Greia er at de har med en gammel mann, ser ut som han er minst 110 år gammel. Han hører sikkert dårlig, så de andre må prate veldig høyt. Det blir jo litt slitsomt for de som liker å sove på morgenen. Ts
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #6 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man kan spise frokost inne. Anonymkode: bd7bc...69f Det er slik jeg ville løst det, såpass tidlig, og med folk boende vegg i vegg. De er for øvrig kjempehyggelige, jeg ble møtt av en sol av en dame, da jeg sto opp idag. Det hjalp på humøret 🙃 Ts Anonymkode: db5fd...905
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #7 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Vi har leid hytte på rekke. På nabohytta startet de frokosten - ute - rundt kl 07 idag tidlig. Et forferdelig leven, med store og små som bablet i kjeftet på hverandre. Selv har jeg oppdratt mine unger til å være rolige på denne tiden, når vi bor som vi bor nå. De er nå tenåringer, og sover lenge, men tenker på da de var små og våknet tidlig. Blir så irritert, men er det bare meg som tenker sånn? Kommer ikke til å klage, de har jo rett til å spise ute kl 07. Anonymkode: db5fd...905 Nei, det er ikke bare du som tenker sånn. Helt enig med deg! Anonymkode: 151d9...90c
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #8 Skrevet 12. juli 2022 Bor i rekkehus, naboene våre er helt like😓 heldigvis har de reist på ferie denne uken. Anonymkode: fb3bd...9bf
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #9 Skrevet 12. juli 2022 Jeg er så enig! Vi bodde nettopp i Dyreparken noen dager, og på naborommet der var det et spetakkel jeg ikke har hørt maken til. Fra kl 06.00. Det var nesten så jeg gikk for å be dem gå ut på lekeplassen - for et mareritt. Det er slikt man glemmer fra ferie til ferie. Og ja, man må regne med det, men det virker som om mange gir fullstendig blaffen i normal oppførsel. Anonymkode: 1988b...484
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #10 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Bor i rekkehus, naboene våre er helt like😓 heldigvis har de reist på ferie denne uken. Anonymkode: fb3bd...9bf Jeg bor også i rekkehus, heldigvis har vi naboer som tar hensyn. Håper de aldri flytter! 😉 Ts Anonymkode: db5fd...905
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #11 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg er så enig! Vi bodde nettopp i Dyreparken noen dager, og på naborommet der var det et spetakkel jeg ikke har hørt maken til. Fra kl 06.00. Det var nesten så jeg gikk for å be dem gå ut på lekeplassen - for et mareritt. Det er slikt man glemmer fra ferie til ferie. Og ja, man må regne med det, men det virker som om mange gir fullstendig blaffen i normal oppførsel. Anonymkode: 1988b...484 Skjønner det bare ikke! Tror bare noen ikke klarer å tenke utenfor egen sfære... Ts Anonymkode: db5fd...905
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #12 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vi har leid hytte på rekke. På nabohytta startet de frokosten - ute - rundt kl 07 idag tidlig. Et forferdelig leven, med store og små som bablet i kjeftet på hverandre. Selv har jeg oppdratt mine unger til å være rolige på denne tiden, når vi bor som vi bor nå. De er nå tenåringer, og sover lenge, men tenker på da de var små og våknet tidlig. Blir så irritert, men er det bare meg som tenker sånn? Kommer ikke til å klage, de har jo rett til å spise ute kl 07. Anonymkode: db5fd...905 Grøss! Holder med en og annen høylytt morgenfugl på jobb, men en hel familie?! 😵😵😵 Anonymkode: c4e60...313
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #13 Skrevet 12. juli 2022 Da tar dere en høylytt kveld med grilling og musikk etter at naboungene har lagt seg, og se om de ser noe. Det går også an å si ifra om at dere er på ferie og vil gjerne sove litt lenger enn til kl 07 Anonymkode: 48cb0...25c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå