Gå til innhold

Tips og gode råd søkes

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kort forklart. Jeg bor i et enderekkehus, hvor midt hus er i enden som er ut mot garasjene. Min garajse er nærmest mitt hus og henger i sammen med uteområdet mitt.

Alle endrerekkehusene har ekstra tomt i sin ende. De andre har sitt området inn mot hagene sine, jeg har mitt ut mot gårdsrom og garasjer. For å slippe å ha gjesteparkering på mitt området, kunne jeg tenkt meg å gjøre noe, men vet ikke helt hva.

Kan jeg sette opp skilt, at det er parkering forbudt? Eller bør jeg heller sette opp noen blomsterkasser?

Kom gjerne med gode forslag. Alt mottas med takk :)

Anonymkode: 454f7...fb8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kort forklart. Jeg bor i et enderekkehus, hvor midt hus er i enden som er ut mot garasjene. Min garajse er nærmest mitt hus og henger i sammen med uteområdet mitt.

Alle endrerekkehusene har ekstra tomt i sin ende. De andre har sitt området inn mot hagene sine, jeg har mitt ut mot gårdsrom og garasjer. For å slippe å ha gjesteparkering på mitt området, kunne jeg tenkt meg å gjøre noe, men vet ikke helt hva.

Kan jeg sette opp skilt, at det er parkering forbudt? Eller bør jeg heller sette opp noen blomsterkasser?

Kom gjerne med gode forslag. Alt mottas med takk :)

Anonymkode: 454f7...fb8

Blomsterkasser er hyggeligere enn skilt- putt i noe eviggrønt? 

Anonymkode: 4f773...fb8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville satt opp et gjerde om du har mulighet til det - det og noen små busker gjør at det ser veldig koselig ut :)

Anonymkode: 2de50...394

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har mulighet til å gjerde inn dette området har du vel et godt utgangspunkt for en trivelig hage!

Anonymkode: ed232...f7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...