Gå til innhold

Kristiansand eller Stavanger?

Anbefalte innlegg

Gjest Albbas
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg skrev ikke at det var mye vind i Kristiansand I FORHOLD til Stavanger. Sørlandet er generelt overvurdert når det kommer til vær. Østlandet er langt bedre- varmere somrer, mindre vind og tørrere året rundt. Allikevel omtales Sørlandet som stedet med best vær. Jeg er født og oppvokst på Sørlandet og ble veldig positivt overrasket da jeg flyttet til Oslo 

Anonymkode: a20b9...3e8

... Sørlandet har bra vær i forhold til Nord Norge, vestlandet og deler av Trøndelag. Dvs ganske store deler av landet. Enig i at deler av østlandet også har bra vær, men TS vurderer jo åpenbart ikke å flytte dit. Ingen som har sagt at sørlandet har best vær i Norge? Når alternativet er Stavanger er det viktig å påpeke at det blåser lite på sørlandet i forhold. 😛

Jeg er nordlending som har bodd litt over alt i landet, og jeg har aldri merket at det blåser noe særlig på sørlandet. 🤷‍♀️ 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fra Krs, bor i Oslo og har bodd i Bergen. Kun vært på besøk i Stavanger.

Om du synes det skjer for mye i Bergen tror jeg ikke Stavanger er greia kanskje - særlig ikke om vær er viktig for deg. Blåser jo som et helsike i Stavanger 😅

Kristiansand er rolig, men kan tenkes du synes det blir for rolig. 

Anonymkode: 2634e...833

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...