AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #1 Skrevet 12. juli 2022 Etter å ha blitt dumpet ganske ut av det blå. Fra det ene lange forholde jeg har hatt siden jeg var 16, (et par år unna 30 nå) så lurer jeg på hvordan man skal komme seg videre. Jeg kan jo ingen ting om hvordan dating fungerer nå til dags 😂 Hvordan stiller man i rangering for "erfarne" datere. Når alt man kan om forhold, sex og samliv har vært med kun en person. Anonymkode: 94529...893
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #2 Skrevet 12. juli 2022 Tror du skal få deg et sjokk hva moderne dating gjelder dessverre. Men lykke til. Anonymkode: 85d83...dd6 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #3 Skrevet 12. juli 2022 Du må for guds skyld ikke bli en av de som tar så hardt på alle nederlagene. For et par år siden ble to av niesene mine dumpet av sine kjærester. Hun ene så positivt på det, spøkte om at hun skulle ut å leve livet før hun på nytt skulle slå seg til ro igjen, hun andre hadde bare mørke tanker og fryktet å bli utnyttet på alle mulige måter. Nå to år etterpå så har hun som så positivt på det blitt samboer med en fantastisk person. Hun som så dystert på det står fortsatt på stedet hvil og irriterer seg over at "alle menn".... Anonymkode: 1d2de...d87 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #4 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tror du skal få deg et sjokk hva moderne dating gjelder dessverre. Men lykke til. Anonymkode: 85d83...dd6 Det virker ikke lett nei, hvertfall hvis man ikke ser ut som en PH deltager. Anonymkode: 94529...893
Jr.Garcon Skrevet 12. juli 2022 #5 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Etter å ha blitt dumpet ganske ut av det blå. Fra det ene lange forholde jeg har hatt siden jeg var 16, (et par år unna 30 nå) så lurer jeg på hvordan man skal komme seg videre. Jeg kan jo ingen ting om hvordan dating fungerer nå til dags 😂 Hvordan stiller man i rangering for "erfarne" datere. Når alt man kan om forhold, sex og samliv har vært med kun en person. Anonymkode: 94529...893 Mye som har blitt rart i 2022, men det er fortsatt en goood del av oss som heller foretrekker en partner uten 76 ekser, herpes og div andre godsaker. Det kan være greit å være selektiv,å gå for all del ut fra at 90% av de du møter på dating er av overnevnte type, dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå