AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #1 Skrevet 12. juli 2022 Er plaget med mye precum, når jeg onanerer så renner det blank væske ut av penis, det blir mye gris.Trusene mine ser ikke ut etter en dags bruk, og de stinker sæd lang veg, noen ganger kan jeg kjenne sædlukta gjennom klærne, dette er veldig plagsom da de noen ganger blir hemmende for mitt sosiale liv. Går alltid med veske hvor jeg har med ekstra truse, samt andre hygiene saker. Drittlei av å være konstant våt i trusa, andre som har mye precum. Hvordan lever du med priblemet. Anonymkode: 94623...f2d
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #2 Skrevet 12. juli 2022 Slutte å onanere så mye. Det går nok over med puberteten. Anonymkode: c8f2f...8ee
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #3 Skrevet 12. juli 2022 Men onanerer du med trusa på, da? Ta av trusa før du onanerer, og vask deg før du tar den på igjen. Anonymkode: 1bb03...34a
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #4 Skrevet 12. juli 2022 Det finns penisbleie. Bruk det Anonymkode: 56a0f...7b5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå