Gå til innhold

Han ser ikke på meg når mi har sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Første gang jeg har vært med på at det virker som han prøver å ikke se på meg , han ser på når jeg suger men han vill bare ta meg doggy å vet ikke om han bare lukker øynene etterpå når han fingre meg eller om han bare holder på å sovne 🤪 møtt han ganske nylig å bare hatt sex 3 ganger. Han vill å heller suges en å ha sex. Det burde jo være åpenlyst at han ikke kan like meg men da er spørsmålet hvorfor han fortsatt vill fortsette å møtes han er en kjekk man å har nokk sjangs på de fleste 

Anonymkode: 792b2...665

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelper jo ikke at han er kjekk, når han åpenbart er en dårlig sexpartner. Skinnet bedrar. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hjelper særs lite å være kjekk om kjemien ikke stemmer 🙄

AnonymBruker
Skrevet
Løvejenten skrev (1 minutt siden):

Hjelper særs lite å være kjekk om kjemien ikke stemmer 🙄

Aldri vært med på noe sånn å personlighet messig er alt bra det er bare utseende han ikke liker virker det som 😳 aldri fått så dårlig selvtillit før , menn pleier å glo å elske å se mens man kommer men han tar seg ikke akuratt tid virke ikke som han liker annet en suges å doggy.. menne hvorfor vill han fortsette når det er så tydelig at han ikke liker det lurer jeg på

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Første gang jeg har vært med på at det virker som han prøver å ikke se på meg , han ser på når jeg suger men han vill bare ta meg doggy å vet ikke om han bare lukker øynene etterpå når han fingre meg eller om han bare holder på å sovne 🤪 møtt han ganske nylig å bare hatt sex 3 ganger. Han vill å heller suges en å ha sex. Det burde jo være åpenlyst at han ikke kan like meg men da er spørsmålet hvorfor han fortsatt vill fortsette å møtes han er en kjekk man å har nokk sjangs på de fleste 

Hvilken relasjon har dere ellers da? Hvor lenge har dere vært sammen? Hvordan er han sammen med deg når dere gjør andre ting enn å ha sex? Slike ting er litt vesentlige før man gjør seg opp en mening om han liker deg.

Hadde han kun vært sexpartner ville dette for meg vært tydelig at han bare er ute etter å få tømt seg. Ville også tenkt han ikke tente på meg..

Anonymkode: 900c1...696

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Aldri vært med på noe sånn å personlighet messig er alt bra det er bare utseende han ikke liker virker det som 😳 aldri fått så dårlig selvtillit før , menn pleier å glo å elske å se mens man kommer men han tar seg ikke akuratt tid virke ikke som han liker annet en suges å doggy.. menne hvorfor vill han fortsette når det er så tydelig at han ikke liker det lurer jeg på

Om du ser for deg en romantisk relasjon videre, dropp det….

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvilken relasjon har dere ellers da? Hvor lenge har dere vært sammen? Hvordan er han sammen med deg når dere gjør andre ting enn å ha sex? Slike ting er litt vesentlige før man gjør seg opp en mening om han liker deg.

Hadde han kun vært sexpartner ville dette for meg vært tydelig at han bare er ute etter å få tømt seg. Ville også tenkt han ikke tente på meg..

Anonymkode: 900c1...696

Mi har bare treffes 3 ganger den siste mnden men da har mi brukt hele dagen å natten å dagen etter igjen sammen. Det er bare en sex relasjon egentlig men mi bruker kanskje litt mye tid på å være sammen å koser noe. Første gang jeg har vært med på at noen ikke tenner på meg så kjenner skikkelig på selvtilliten men bedre å få en ny «pulevenn da tenker jeg så jeg slepper å føle meg ekkel værtfall 😅 blitt ganske gode venner også egentlig så mi snakker sammen på tlf ganske mye 

AnonymBruker
Skrevet

Han kommer litt fort da så han jobber mye med å prøve å ikke komme så er mye av grunnen til han må fingre meg etter mi har hatt sex men når det ikke virker som han liker meg klarer jeg ikke komme av det engang😳

AnonymBruker
Skrevet

Burde jeg bare slutte å ligge med han eller burde jeg se om det er meg som leser han feil? Eller spør han rett ut kanskje men det vet jeg ikke om jeg vill høre svaret på 😂

Skrevet

Hadde droppa hele fyren. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Maestro skrev (15 timer siden):

Hadde droppa hele fyren. 

Jeg gjør det jeg 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Han fortsetter jo fordi du lar han , du er tilgjengelig , enkel å få sex med. Sett foten ned å ta tilbake selvrespekten din kvinne ! Her har du intet å vinne . 

• Hjerte 1
Skrevet

Hva får DU ut av det her? 

AnonymBruker
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (7 minutter siden):

Hva får DU ut av det her? 

Dårlig selvtillit værtfall😂 nei skal slutte å se han tror jeg føler meg ekkel når jeg prater med han au nå alt føles rart 😳 aldri vært med på noe sånn før så jeg skjønte ikke helt hva som skjedde men sist skjønte jeg det 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...