Gå til innhold

Vennskapelig runk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor vanlig er det at jenter/kvinnner gir gutter/menn en hjelpende hånd uten videre forpliktelser eller sex av noe slag?

Anonymkode: b0ae0...7a3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke veldig vanelig vill jeg si 😂 pulevenner er ensak men ellers hadde jeg ikke hatt noe håp

Anonymkode: f604d...51e

• Liker 3
Skrevet (endret)

Aldri fått en vennskapsrunk nei, og trur nok jeg hadde syns det hadde blitt litt awkward 🥴😅 

Endret av BalledHead
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Aldri gjort, aldri hørt om. Tror det er uvanlig, men kan vel skje. Men jeg ser ingen grunn til at en kvinne skal ha lyst til det?

Anonymkode: 5eb3f...a71

• Liker 2
Skrevet

Det er nok en drømmefantasi. Har aldri hørt om no’ slikt. Jeg ville heller ikke likt det

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Aldri gjort, aldri hørt om. Tror det er uvanlig, men kan vel skje. Men jeg ser ingen grunn til at en kvinne skal ha lyst til det?

Om du ikke klarer å se noen slags grunn er det vel ditt snevre syn på verden som står i veien.

Anonymkode: 9d3d9...dfb

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 12.7.2022 den 0.57):

Hvor vanlig er det at jenter/kvinnner gir gutter/menn en hjelpende hånd uten videre forpliktelser eller sex av noe slag?

Anonymkode: b0ae0...7a3

Jeg har blitt ronket av ei jente mens jeg sugde og koste med hennes pupper og hun likte det

Endret av feliek54
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri gjort.

Anonymkode: 5b971...456

Skrevet

Litt kollegial hjelp er aldri feil.

Neida. Joda. 

AnonymBruker
Skrevet

Har fått dette selv, jeg og ei jente som vi hadde på besøk (moren min og hennes var kollegaer) begynnte plutselig og gi meg en håndjager, jeg hadde nok gitt klare signaler om hva jeg ville, jeg var i himmelen. 

Men det viste seg senere at jeg bare var en hun hadde brukt for og gjøre kjæresten sjalu som hadde vært utro 

Den var litt hard og innse 😥

Anonymkode: 362b6...0c5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Om du ikke klarer å se noen slags grunn er det vel ditt snevre syn på verden som står i veien.

Det er det nok, ja. Du kan jo opplyse meg om hvilke grunner som finnes for å runke en venn uten å få noe tilbake?

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Du pleier altså å runke vennene dine?

Anonymkode: 7bf3e...660

Skrevet

Kan aldri tenke meg at det forekommer slik du beskriver det. Om mannen/gutten tilbyr noe (først og fremst ikke-seksuelt) i gjengjeld så skjer det nok oftere enn kreti og pleti våger/ønsker å snakke om.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en kompis som av og til gir meg en hjelpende hånd, men det går aldri andre veien. Han tenner veldig på det. Jeg synes ordningen er helt topp, så får vi se om han går lei noen gang. 

Anonymkode: ba55d...164

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...