AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #1 Skrevet 11. juli 2022 Jeg er utrolig utadvendt, snakker mye og høyt, og elsker å høre på andre snakke, og hva de har å si. Bryr meg om hvordan andre har det. Kommer som regel overens med folk som har lik personlighet. Men personligheter jeg ikke kommer overens med er folk som er veldig sjenerte elle tar lang tid å bli kjent med. Ikke at det er noe galt med dem altså, jeg bare klikker bedre generelt med folk prater mer og er utadvendte. Hva med deg? Anonymkode: ab39f...177
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #2 Skrevet 11. juli 2022 * Folk som ser på sosiale medier som viktig *Folk som er dypt religiøse * Folk som ikke eier ryggrad eller egen meninger *Folk som tror at jobb og penger er livet *Folk som er opptatt av utseende og status *Folk som lyver, manipulerer eller som sliter veldig psykisk i den grad at de blir en byrde. *Folk som ikke eier økonomisk fornuft. (Feks bruke siste pengene på røyk istedenfor husleie) *Folk som krever oppmerksomhet av ulike typer. * Skrytepave. Snikskryt telles også *Folk som behandler dyrene sine som spedbarn *Bergensere *Høylytte masete og utadvendte som suger meg for all vilje til å leve. * Veldig feminine homofile som skal ha oppmerksomhet 24/7 og i tillegg alltid skal være seksuell OG ynkelig på samme tid. Får vibber om pedoplay 🥴😮💨 *Folk som ikke tar selvkritikk eller evner å se seg selv og egen oppførsel utenfra. *Rasister *Rednecks Tror det er stort sett alt. Anonymkode: b1a52...aa2 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #4 Skrevet 11. juli 2022 Liker ikke folk som ikke liker dyr. De har alltid en personlighet som ikke er forenlig med meg og alt jeg står for. Anonymkode: 2e366...aa6 10 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #5 Skrevet 11. juli 2022 Og ikke minst foreldre. Jeg gidder ikke å være venn med folk som har barn. Totalt uinteressant Anonymkode: b1a52...aa2
Gjest Celina holmkold Skrevet 11. juli 2022 #6 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): * Folk som ser på sosiale medier som viktig *Folk som er dypt religiøse * Folk som ikke eier ryggrad eller egen meninger *Folk som tror at jobb og penger er livet *Folk som er opptatt av utseende og status *Folk som lyver, manipulerer eller som sliter veldig psykisk i den grad at de blir en byrde. *Folk som ikke eier økonomisk fornuft. (Feks bruke siste pengene på røyk istedenfor husleie) *Folk som krever oppmerksomhet av ulike typer. * Skrytepave. Snikskryt telles også *Folk som behandler dyrene sine som spedbarn *Bergensere *Høylytte masete og utadvendte som suger meg for all vilje til å leve. * Veldig feminine homofile som skal ha oppmerksomhet 24/7 og i tillegg alltid skal være seksuell OG ynkelig på samme tid. Får vibber om pedoplay 🥴😮💨 *Folk som ikke tar selvkritikk eller evner å se seg selv og egen oppførsel utenfra. *Rasister *Rednecks Tror det er stort sett alt. Anonymkode: b1a52...aa2 Bergensere?
Bøtteballetten Skrevet 11. juli 2022 #7 Skrevet 11. juli 2022 Folk som snakker mye og høyt. Ellers snyltere. 6 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #8 Skrevet 11. juli 2022 En som synes det helt ok å pule rundt med tilfeldige, en fester, en som drikker (røyk er ikke så farlig så lenge den ikke røykes hos meg) en som er selvsentrert og oppmerksomhetstørst. En som ikke er lojal, en som baksnakker mye. En som går lettkledd ut. Anonymkode: 973a6...53f 1
Gjest Athena Catalina Skrevet 11. juli 2022 #9 Skrevet 11. juli 2022 Bedreviteren, energityven, manipulatoren, egoister, kritikeren og de som tar offerrollen.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #10 Skrevet 11. juli 2022 Folk som har en liste over folk de ikke liker. Anonymkode: b6d9d...e51 9 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #11 Skrevet 11. juli 2022 Folk som driver med virtue signaling. Anonymkode: 972e2...0c5 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #13 Skrevet 11. juli 2022 Folk som snakker høyt og mye og krever mye oppmerksomhet. Suger livslysten ut av meg og. Anonymkode: ada59...f97 12 2
Løvejenten Skrevet 11. juli 2022 #14 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): * Folk som ser på sosiale medier som viktig *Folk som er dypt religiøse * Folk som ikke eier ryggrad eller egen meninger *Folk som tror at jobb og penger er livet *Folk som er opptatt av utseende og status *Folk som lyver, manipulerer eller som sliter veldig psykisk i den grad at de blir en byrde. *Folk som ikke eier økonomisk fornuft. (Feks bruke siste pengene på røyk istedenfor husleie) *Folk som krever oppmerksomhet av ulike typer. * Skrytepave. Snikskryt telles også *Folk som behandler dyrene sine som spedbarn *Bergensere *Høylytte masete og utadvendte som suger meg for all vilje til å leve. * Veldig feminine homofile som skal ha oppmerksomhet 24/7 og i tillegg alltid skal være seksuell OG ynkelig på samme tid. Får vibber om pedoplay 🥴😮💨 *Folk som ikke tar selvkritikk eller evner å se seg selv og egen oppførsel utenfra. *Rasister *Rednecks Tror det er stort sett alt. Anonymkode: b1a52...aa2 Hva er gale med bergensere? 2
Løvejenten Skrevet 11. juli 2022 #15 Skrevet 11. juli 2022 Trangsynte mennesker Bedrevitere Oppmersomhetssyke mennesker Mennesker som inntar «offerrollen» Nedlatende mennesker »Fasademennesker» Mennesker uten egne meninger Mennesker som tenker svart/hvit Løgnere 1 1
Silva Pluvialis Skrevet 11. juli 2022 #16 Skrevet 11. juli 2022 (endret) . Endret 9. oktober 2022 av Tvillingsjel 2 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #17 Skrevet 11. juli 2022 Folk som er; Bedrevitere Egoister Gjerrige Alltid er blid Sensasjonslystne Oppmerksomhetssyke Hypokondere Uærlige Konspirasjonsteoretikere Prater mye om jobben sin Dømmende Vulgære Anonymkode: b3a0b...9f6
Trolltunge Skrevet 11. juli 2022 #18 Skrevet 11. juli 2022 Kroniske pessimister og folk i evig offerrolle. Slike suger energi ut av meg. Folk som lyver. Verbale bøller og kverulanter, som alltid skal ha rett, og som blir usaklige/latterliggjør andre istedenfor å innrømme feil. Jeg sliter også med mennesker som mangler sosiale antenner, men kan tåle slike i mindre doser. Vennskap blir det imidlertid ikke. 1
Løvejenten Skrevet 11. juli 2022 #19 Skrevet 11. juli 2022 mordi9 skrev (2 minutter siden): De er litt høylytte og gjør mye ut av seg. Da regner jeg med at du bor i Bergen?
Løvejenten Skrevet 11. juli 2022 #20 Skrevet 11. juli 2022 mordi9 skrev (Akkurat nå): Nei, jeg bor et par byer nedenfor. Og du har møtt, hvor mange bergensere? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå