Gå til innhold

Interessert, bli kjent og kanskje venner..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er litt interessert i en fyr. Vi har noen felles interesser, lik humor og energi. Men jeg er nylig ut fra et dårlig forhold og vet at jeg trenger tid alene en stund.

Nå møter jeg han i ny og ne tilfeldig når vi er på samme sted til samme tid. Han tar oftest initiativ og kommer bort til meg, men jeg kan godt gå bort til han og.

Selv om han er interessert i å prate med meg og sånt, så har han ikke flørta eller gjort noe som får meg til å tro at han er gira.

Jeg vil bli kjent med han på et vennskapelig plan først og fremst. Helst uten å presisere det for han. Hvordan gjøre det?

Han er singel vet jeg. Men kan jo være han liker noen andre, og det er intet problem som ting er nå. Hadde egentlig gjort ting lettere om han ikke var interessert i meg på "den" måten ihvertfall, men at vi kunne blitt kjent og venner etterhvert.

Hvor interessant er det for en mann å få en venninne? Vil jo ikke utelukke at det kan bli noe mer senere, men vil heller ikke skremme han vekk hvis han ikke ser på meg som en potensiell dame for han. Vil helst ikke si "skal vi ta en kaffe? Ikke som en date assa, bare vennskapelig"...

Anonymkode: ab4d9...f64

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje dette passer bedre på vennskap/relasjonforumet?

Anonymkode: ab4d9...f64

AnonymBruker
Skrevet

Menn er som regel i utgangspunktet ikke ute etter vennskap når de treffer nye damer de ber ut. Men det er jo sånn sett likegyldig, når du bare vil være venner og ikke noe mer. Bare å si det som det er, at det er vennskapelig fra din side, så får han bestemme hva han vil

Anonymkode: f8c0f...306

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...