AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #1 Skrevet 11. juli 2022 Tenker at han ikke ønsker å gjøre det, for dersom han hadde ønsket det, ville han vel ha gjort det? Eller i hvert fall ha spurt meg om jeg ville? Tanken på at han skal gjøre noe som han egentlig ikke ønsker er vanskelig, og ikke tennende. Ja, jeg er underdanig, og føler meg kanskje litt alene… Anonymkode: fe296...3d2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #2 Skrevet 11. juli 2022 Å være underdanig betyr ikke taus. Det er bare en unnskyldning isåfall. Master trenger å vite hva du trenger og tenner på, for at det i hele tatt kan bli en lek angående å være den dominerende. Uten det er det ingenting å spille på for den dominerende. Anonymkode: c0d4f...019 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #3 Skrevet 11. juli 2022 Åh, jeg også!! Kjæresten min spør av og til, er det noe du vil jeg skal gjøre? Og jeg bare vet ikke hva jeg skal svare, vet ikke hva jeg liker eller ikke liker. Anonymkode: 17e5a...621
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #4 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å være underdanig betyr ikke taus. Det er bare en unnskyldning isåfall. Master trenger å vite hva du trenger og tenner på, for at det i hele tatt kan bli en lek angående å være den dominerende. Uten det er det ingenting å spille på for den dominerende. Anonymkode: c0d4f...019 Ser den. Men han har aldri spurt, og virker å være fornøyd med det han liker. ts Anonymkode: fe296...3d2
Blåjojo Skrevet 12. juli 2022 #5 Skrevet 12. juli 2022 Skulle ønske dere tok mot til dere og fortalte hva dere ønsket! Tenk litt over hva som tenner dere, og ikke tenk på at enkelte ting er ekkelt. Det er fint å kunne utforske litt og finne ut hva man liker. Dessuten er dette noe de fleste menn tenner på! Både at du forteller og at du er aktivt med på sexen. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #6 Skrevet 12. juli 2022 Om det er flaut å fortelle, kan du jo prøve å vise. Problemet når den andre parten ikke forteller/viser hva de vil, er at den ene parten enten tror du er fornøyd slik det er, eller egentlig ikke er så interessert i sex. Anonymkode: 5fe0e...f65
SlemUlv Skrevet 12. juli 2022 #8 Skrevet 12. juli 2022 Det viktigste vertøyet i et Dom/sub forhold, er åpen og ærlig kommunikasjon. Begge veier. Du kan ikke forvente at han er tankeleser, og dermed skjønner at du ikke er fornøyd. Du må si det til ham. 3
anon01 Skrevet 12. juli 2022 #9 Skrevet 12. juli 2022 Hvis du ikke forteller partner hva du vil, så vil du trolig aldri oppleve det. Så trist egentlig.
feliek54 Skrevet 12. juli 2022 #10 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tenker at han ikke ønsker å gjøre det, for dersom han hadde ønsket det, ville han vel ha gjort det? Eller i hvert fall ha spurt meg om jeg ville? Tanken på at han skal gjøre noe som han egentlig ikke ønsker er vanskelig, og ikke tennende. Ja, jeg er underdanig, og føler meg kanskje litt alene… Anonymkode: fe296...3d2 Ikke lett å svare når du ikke skriver hva du ønsker, men viktig å snakke åpent i er forhold og si hva du ønsker i sex. Du vet jo ikke om han vil like det.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #11 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tenker at han ikke ønsker å gjøre det, for dersom han hadde ønsket det, ville han vel ha gjort det? Eller i hvert fall ha spurt meg om jeg ville? Tanken på at han skal gjøre noe som han egentlig ikke ønsker er vanskelig, og ikke tennende. Ja, jeg er underdanig, og føler meg kanskje litt alene… Anonymkode: fe296...3d2 Åpenhet er viktig. Nå risikerer dere at dere begge ønsker det samme, men er for sjenerte til å si det til hverandre. Du kan jo hinte om det... Se feks "50 shades..." sammen med ham. Tullefilm, men det gjør det lettere å komme inn på temaet. Anonymkode: 21f05...576
Master1 Skrevet 12. juli 2022 #12 Skrevet 12. juli 2022 Snakke sammen og vær helt ærlig og åpen om sine lyster og fantasier. Det gjelder ikke bare i BDSMens spennende verden men for alle... Folk kan diskutere i timesvis om hva er best av hvit prøvd vin .gul eller brun ost... Kan da bare kjøpe en av hver..... Men hva de liker ler i det seksuelle er det ofte taust om. Veldig veldig synd for mange. M@ster
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #13 Skrevet 12. juli 2022 Det tok sin tid før både jeg og kona våget i forhold og snakke om sex generelt og sex mellom oss. Sexen har hele tiden vært veldig bra og har etter vi begynte å dele hva vi ønsker blitt enda bedre. Vi har snakket om og delt fantasier med hverandre. Mange av disse fantasiene vil nok fortsatt være fantasier men vi begge vet om dem og det er deilig at vi har delt de. Hos oss var det blant annet hun som ytret ønske om å prøve analsex først f.eks. Det en oppnår med å snakke om slikt gjør at kanskje en finner noe begge drømmer om og ønsker. Da kan en dele denne drømmen og muligens sette den ut i livet. Anbefaler å snakke om slikt når begge ikke er spesielt trette og da gjerne i en setting som i senga f.eks. Anonymkode: d99e6...955
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå