AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #1 Skrevet 11. juli 2022 Flyet vårt ble kanselert pga tekninske problemer (SAS). Vi fikk booket om til et annet fly dagen etterpå. Leser på SAS sine sider at en har rett på 250 euro i kompensjon, så sant det ikke skylde ekstra ordinære omstendigheter som fks streik. Flyet ble ikke kanselert pga streik, men kan de bruke dette som unnskyldning for å ikke utbetale kompensasjon. At de ikke hadde anledning til å ombooke oss tidligere pga streik? Noen som vet? Vi tapte jo en natt på hotell pga av dette.. Anonymkode: be948...00e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå