AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #1 Skrevet 11. juli 2022 Dette er overskriften i en pluss sak i Dagbladet. Jeg har to Ivf barn, men ingen abonnement på Dagbladet. Det står at studien avdekker sterke funn om oppveksten til Ivf barn. Dette gjør meg såklart nysgjerrig. Er det noe jeg burde vite? Noe som angår oss og barna våre? Eller er det bare nok en sak som skal få oss til å kjøpe abonnement? Anonymkode: e0316...316
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #2 Skrevet 11. juli 2022 Det står bare at de gjør det bedre når de ble voksne, sansynligvis fordi de var så etterlengtet at foreldrene ga de mer oppfølging til ivf barna enn de som var unfanget naturlig. Anonymkode: c32b8...809 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #3 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det står bare at de gjør det bedre når de ble voksne, sansynligvis fordi de var så etterlengtet at foreldrene ga de mer oppfølging til ivf barna enn de som var unfanget naturlig. Anonymkode: c32b8...809 Kunne tenke meg det var noe sånt. Så har su de som prøver lenge før spiren sitter, de barna er også sterkt ønsket. De som blir uønsket gravid får også flinke barn. Tror det handler om gener. rar studie egentlig. Jeg har aldri deltatt på en studie, og heller ingen av mine venner. De burde forske på større grupper ikke bare 1000 stk Anonymkode: 0533a...310
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #4 Skrevet 11. juli 2022 Ok, takk for informasjon Anonymkode: e0316...316
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå