Gå til innhold

Podcasten "Siri og de gode hjelperne" låner fra Kg, men sier folk har sendt inn dilemmaer.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hører en del på podcasten "Siri og de gode hjelperne" som handler om at folk sender inn dilemmaer eller problemer i livet de ønsker å få løst.

Jeg er mye på Kvinneguiden på forskjellige temaer, og kjenner igjen dilemmaer fra Kg.

Hvorfor sier de ; "det er Anna 23 år som har sendt inn dette dilemmaet", når det er et innlegg inne på "Seksualitet" på Kg?

Anonymkode: 9856f...30b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Håper noen fra media leser dette, og slår det stort opp.

Anonymkode: 7ba08...c4b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg også lagt merker til. Husker veldig godt en trådløs her inne om ei som hadde odelsrett, men mannen ville ikke flytte med henne fra Oslo til gården, eller noe i den duren, og like etter havnet NØYAKTIG samme situasjon på podcasten. Da tenkte jeg "jøss, har hun fra KG skrevet inn til Siri og hjelperne?🤔". Andre scenarier har også vært slående like...

Anonymkode: b95f6...af6

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

*en TRÅD

Anonymkode: b95f6...af6

AnonymBruker
Skrevet

Har nesten lyst å sende Siri en melding og spørre hvor de får dilemmaene sine fra.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.7.2022 den 22.42):

Har nesten lyst å sende Siri en melding og spørre hvor de får dilemmaene sine fra.

Ts

har du gjort dette enda? 

kan være interessant å få svar. Hvis de som holder på men den podcasten der gidder å svare på meldingen da. Det er langt fra garantert, i alle fall dersom noen av situasjonene dem velger å ta for seg faktisk kommer fra her på Kvinneguiden.  

Anonymkode: 7cfb0...9d9

Skrevet

Kan det ikke være folk som sender inn begge steder? Det har jo hendt at LR og Siri og gjengen har de samme problemene også.

AnonymBruker
Skrevet

Kan vel hende brukere på KG plukker opp fra forumet og sender inn?

Anonymkode: ac067...d70

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...