Gå til innhold

Om å ikke klare å glemme (glorifisering av det du ikke har)

Gjest Arwen*

Anbefalte innlegg

Hei alle kloke hoder på KG - jeg trenger noen tanker som kan sette igang en ønsket prosess i det noe frustrerte hodet mitt akkurat nå.

Neida, alt er ikke svart, det er bare en god del som er ganske grått.

Jeg har lyst til å gjøre noe med det, men har ikke lyktes selv så langt.

Det handler om å ikke klare å glemme. I min situasjon er det en gutt/mann (hva het kilden til all trøbbel sa du..? :D).

En fantastisk gutt - for meg. Tror jeg.

Her kommer nemlig min evne til glorifisering inn.

Komme til saken?

Jeg har møtt et menneske jeg liker veldig godt. Likte ganske - kanskje veldig godt den gangen også. Gode kvaliteter, tiltalende utseende, et godt hjerte - også videre også videre - mye av det jeg aldri har funnet før.

Nå kommer biten jeg gruer meg til, siden det høres så fryktelig fjortis ut. Men kjærlighet og tilhørende emner blir ofte banalt - sånn er det med det som kun bør uttrykkes med følelsen eller musikk! Nok om det.

Vi møttes, bla bla bla, var ganske bra, men rakk aldri å bli veldig godt kjent.

Rakk aldri å teste om dette kunne være begynnelsen til noe vi begge ønsket.

Og det er dette jeg sliter så ufattelig med nå, et halvt års tid etter.

Jeg fikk aldri sjansen hos ham engang. Han fikk aldri sjansen til å bli kjent med meg... *smil* Den kan nok misoppfattes, men poenget mitt er at jeg føler jeg aldri fikk gitt ham nok.

Ble borte.

Og da sitter jeg med følelsen av at dett var dett. Hvorfor slo man ikke til... Jeg er redd for forpliktelser, det vet jeg. Men hvorfor ikke prøve.

Samtidig som jeg tror jeg kan ha glemt alt som ikke var så bra, og nå lager en gud ut av noe middelmådig. Jeg håper kanskje det er det...

Ellers blir det iallefall ille.

Har noen noen tanker? Har noen i det hele tatt fått noe ut av det jeg har prøvd å forklart?

Er det noen som kjenner seg igjen - og kanskje kan fortelle meg noe som får tankene mine på plass - og bort fra dette vakre mennesket jeg ikke får delt dagene med?

Har et lite håp om det, før hjerte og hjerne sprenges av rotete tanker.

Høres sikkert alvorlig ut, men det fungerer på overflaten veldig bra.

Det holder ikke for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:( - Kjenner meg godt igjen i det du skriver,jeg!!!

Spesielt dette med at du liksom aldri får vist hva du duger til overfor din hjertens utkårede........så hvis jeg skal komme med et råd, så blir det vel noe sånt som "kast deg ut i det, ring ham,mail ham, sms ham" - få vite hvor landet ligger! - Men ta samtidig sjansen på at utfallet ikke blir som du hadde tenkt/drømt om........husk at menn elsker å holde oss på pinebenken hvis de skjønner at vi er mer enn normalt interesserte.......

noen iallefall. Du må sjølsagt sjøl vurdere om dette var et godt eller dårlig råd.

Lykke til iallefall! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror, som Sondra (synes rådet ditt var godt, jeg, Sondra), at den eneste måten å finne ut av dette på, er å la han bli kjent med deg ordentlig.

Ta opp igjen kontakten, da vel!

Den som intet våger, intet vinner...

Tvi, tvi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm.

Takk for svar dere to.

Men jeg bor i en annen landsdel enn ham, så det er ganske dødfødt.

Derfor prøver jeg å glemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Vil bare minne deg på at geografisk avstand er ikke det samme som psykisk avstand........man kan være på hver sin planet, i samme stue!

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan,

syns du hadde en flott måte å uttrykke deg på her jeg Arwen* Men jeg skjønner ikke helt hvorfor du vil vekk fra dine tanker og følelser selv om dere bor på hver deres kant av landet?? Er situasjonen så håpløs at ingen av dere kanskje kan flytte på dere dersom det skulle være håp for dere? Syns du skal ta initiativet og ta kontakt med ham som andre også sier her. Hva har du å tape (med mindre du og/eller han er i et forhold alt da). Man MÅ jobbe litt for kjærligheten, ikke forvent at den andre tar initiativet. Hva om han også sitter og tenker mye på deg og det dere 'kunne' hatt???

Nei du, ta kontakt, finn ut hvor landet ligger, før du velger å glemme alt!!

Lykke til og la oss høre hva som skjer videre... :blunke:

PLUTTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...