Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må man elske/ha kjærestefølelser for partneren sin, eller kan man ha et bra liv sammen selvom man ikke har vært i forelska-stadiet? Kun valgt partner etter fornuft.

Anonymkode: 26f79...096

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man Jan velge det, ja. Leve sammen som venner

Anonymkode: bcf53...d8d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt i samme båt.. bestevenn, men savner det jeg hadde med min eks.. 

Anonymkode: 627dd...378

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvis du er kvinne. Menn flest kunne ikke det. Hvertfall fra mitt ståsted, som mann, kunne jeg ikke tenke meg å være sammen med noen kun for praktiske grunner - og i følge informasjon fra samtaler med mange av det samme kjønn - drar jeg den konklusjonen gjelder oss fleste menn. 

Argumentet for at kvinner kan det, drar jeg fra ubegrenset mengde av tråder her inne, der kvinner ikke aksepterer menn for hvem de er. Det ser ut som mange "tolererer" den de er sammen med.

Anonymkode: c07ce...b67

Skrevet

Tror ikke det blir helt det samme alltid... 

Jeg hadde en elsker jeg fant på alt mulig med... Han var perfekt... Men jeg hadde ikke kjæreste følelser for han i det hele tatt... Vurderte ofte og bli sammen med han for jeg hadde hatt et så fint liv med han... Men jeg klarte ikke... Jeg var ikke forelsket eller betatt.... Og ble mer og mer "kvalm" når vi hadde sex for han var ikke min type gutt.. Jeg savner han forsatt som venn.... 

Fikk kjæreste nå i 2019 og han var jeg skikkelig betatt av.... Deilig følelse... Skikkelig kjæreste følelser  Men jeg skulle likt han var mer som elskeren min.. Spontan, så meg når jeg ble syk og trøstet meg... Han fikk meg alltid til og le og føle at jeg levde... Depresjonen min forsvant nesten med han elskeren... 

Men han viste hele veien at jeg ikke var tiltrekt av han og at vi aldri kom til og bli kjærester... Så jeg utnyttet han Ikke... Vi hadde det bare veldig kos sammen😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...