Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva hadde dere tenkt om en dere holdt på med hadde sagt at han var lei seg mens dere kranglet via chat og deretter sendte selfie av at han gråter?

Anonymkode: f7833...fa3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ledd oppgitt og ditchet vedkommende.

Anonymkode: 18570...488

• Liker 18
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

I alle dager. Manipulerende oppførsel.

Anonymkode: 80125...bc6

• Liker 15
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hjelp! Manipulerende!

Anonymkode: cb278...b78

• Liker 5
  • Nyttig 2
Gjest Athena Catalina
Skrevet (endret)

Herregud så patetisk, hadde jeg tenkt. 

Det er ren manipulering. 

Endret av Athena Catalina
Skrevet

Liker ikke manipulering og sutring så jeg hadde droppet han og gått videre.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gud så pinlig… 

Anonymkode: 7c6be...5ef

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Om han er under 20 så kan det kanskje forklares med tenåringsfølelser. Er han voksen mann, så høres det unektelig manipulerende ut.

Har vært sammen med en som "krevde" at jeg beviste at jeg var lei meg for ting ved å gråte for ham. 100% syk fyr.

Anonymkode: e717a...be2

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva hadde dere tenkt om en dere holdt på med hadde sagt at han var lei seg mens dere kranglet via chat og deretter sendte selfie av at han gråter?

helt ærlig hadde jeg lurt på om han viste bilde fordi han ikke klarte å formulere det annerledes? Men samtidig er det noe litt rart med måten dette gjøres på.

Manipulasjon eller ei som andre sier, der ville jeg gått etter flere tegn ikke kun dette

Anonymkode: 6bcb3...266

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så dere tenker at det er dealbreaker?

Kan nevnes at det er en krangel jeg startet, et tema jeg har tatt opp gang på gang i løpet av 2 år, slik at han er drittlei nå og utslitt..

Ts

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Litt manipulerende å sende et sånn bilde, selv om det kan spørres om hvor nøye gjennomtenkt det var hvis den andre faktisk er veldig lei seg/ vil vise at ting går inn på han / henne. 

Ellers må jeg si wow kg har mange "bra" og "empatiske" damer 😂😂 Tar ikke en dritt hensyn til hva saken gjelder engang, alder på personen osv 😂

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde tenkt at han var like gammel som en manipulerende 14 åring man har truffet over nettet. Ville droppet ham 😅

Anonymkode: 7d2b2...557

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Kan nevnes at det er en krangel jeg startet, et tema jeg har tatt opp gang på gang i løpet av 2 år, slik at han er drittlei nå og utslitt..

Ts

Hvis dere har vært sammen i to år så er det ikke en du "holder på med" vel? Jeg syns det er en stor forskjell. Det har også noe å si at han er lei og utslitt. Greit å ta med slikt i HI for å få relevante svar..

Hvis kjæresten min hadde gjort det, ville jeg plukket opp telefon og ringt for å snakke om det. Hvis det var en jeg datet ville jeg syns det var utrolig merkelig og blitt skeptisk til fyren. Vet ikke akkurat hva jeg ville tenkt og gjort, vanskelig å forestille seg.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hit like? 

Anonymkode: 34a84...fc9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville blitt flau. Også over meg selv, fordi jeg sendte sikkert dette som fjortiss. Karma? 

Anonymkode: 5ecb2...1b9

AnonymBruker
Skrevet

Det holder å SI at man griner. Å sende selfie av det er overdramatisk

Anonymkode: 1484b...1cc

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på kranglen, tenker jeg. Kanskje det er et rop om at nå er det nok, ordene dine påvirker meg. Eller et bevis på at han er såret om du påstår han f.eks er følelsesløs. Eller det kan være en form for manipulasjon... Men det trenger ikke være noe av dette.

Om du har kranglet over dette i to år - hvorfor fortsetter du? Og hvorfor tar du det over chat om dere har vært sammen såpass lenge. Man lærer raskt om man kan krangle over chat uten at det blåser seg opp til noe enda verre. Oftest gjør det det. Kroppsspråk utgir 70% av vårt språk. Uten kroppsspråk eller tonefall blir det lett misforståelser. Anbefaler deg å ringe ham. Kommunikasjon. 

Anonymkode: 4ceef...078

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
McMary skrev (1 time siden):

Hvis dere har vært sammen i to år så er det ikke en du "holder på med" vel? Jeg syns det er en stor forskjell. Det har også noe å si at han er lei og utslitt. Greit å ta med slikt i HI for å få relevante svar..

Hvis kjæresten min hadde gjort det, ville jeg plukket opp telefon og ringt for å snakke om det. Hvis det var en jeg datet ville jeg syns det var utrolig merkelig og blitt skeptisk til fyren. Vet ikke akkurat hva jeg ville tenkt og gjort, vanskelig å forestille seg.

Det er jo litt rart å sende ett slikt bilde men samtidig ja, enig med deg i dette.

Anonymkode: 8ee87...63d

Skrevet

Og menn påstår at kvinner lager drama. Menn er ikke et hår bedre selv. Heller verre vil jeg si.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts

Hva er dette temaet du tar opp gang på gang? 
Selv har jeg temaer jeg tar opp gjentatte ganger, og jeg kunne ikke brydd meg mindre om han griner og endog truer med selvmord. Manipulasjon kalles det, og man kan si jeg er herdet etter altfor mange tålmodige år.
Så hva dreier deres krangler seg om?

Anonymkode: 80125...bc6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...