Gå til innhold

Er sport viktig for deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ungene og mannen sitter og ser på fotballkamp, det går skikkelig dårlig for Norge og stemninga i huset er trykket. Jeg for min del koser meg med kaffe og internett er fullstendig uberørt. Hvordan er det for deg? Blir du involvert i sportbegivenheter på godt og vondt?

Anonymkode: 1ef94...752

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Niks. Har aldri blitt følelsesmessig involvert av å se på idrett. Ganske avslappa når jeg utøver selv også.

Anonymkode: c1e06...112

Skrevet

Lerdueskyting Landskytterstevnet og langrenn 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det finnes ikke engasjerende, på noen måte. 

Anonymkode: d4c76...9e4

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Viktig når Barcelona spiller, og når det er store mesterskap. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, det finnes ikke engasjerende, på noen måte. 

Anonymkode: d4c76...9e4

Kunne ikke vært mer enig! Hvorfor prestasjonene til fremmede skulle ha noen form for innvirkning på mitt liv har alltid vært meg en gåte.

AnonymBruker
Skrevet

Formel1 og Formel2, ja. Indycar og Formel3 til en viss grad. Alt annet er intetsigende. 

Av alle uviktige ting i livet, er Formel1 den viktigste.

Anonymkode: 6d339...9e6

Skrevet

Håndballvm/EM i nov/desember er knall viktig. Da først kjenner jeg julestemning. Da er det julebrus (og det drikkes aldri før norge har sin første kamp) og klementiner og brente mandler, samtidig som den mest harry onepiecen er kommet på. Jeg begynner i stressless stolen men har og vært travende frem og tilbake, det er høye jubelrop og banegloser. Det er stemning og engasjement og det er en viktig førjulstradisjon jeg er vokst opp med og jeg ser omtrent ut som min mor gjorde når jeg var liten:ler: Alt kan vente til etter kampen omtrent... Jeg blir aldri ordentlig sint i heimen eller noe om vi taper, men det er klart at en blir skuffet om det går til h... 

• Liker 1
Skrevet

Hater å se og høre på sport, forball er verst.

Skrevet

Så mye areal som brukes så lite effektivt og kunne vært brukt til noe mer fornuftig som feks jordbruk.
Nei, bryr meg like mye om det som jeg bryr meg om gresse er litt grønnere i dag enn i går.
Finnes andre ting som gir en høyere underholdningsverdi som feks å lese en bok eller sove i 90 minutter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...